کد خبر : 1006
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 فروردین 1393 - 12:19

بیکاری و کاهش سن اعتیاد از معضلات اساسی آذربایجان شرقی هستند

بیکاری و کاهش سن اعتیاد از معضلات اساسی آذربایجان شرقی هستند

 استاندار آذربایجان شرقی گفت:بیکاری، کاهش سن اعتیاد و افزایش روز شمار معتادان در استان و همچنین وجود پروژه های نیمه تمام از مهم ترین معضلات اساسی استان هستند.

به گزارش آی نیوز به نقل از مهر، اسماعیل جبارزاده در جمع فرمانداران شهرستانها و کارشناسان استانداری آذربایجان شرقی ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: سال ۹۳ سال آغاز شکوفایی استان آذربایجان شرقی خواهد بود .

وی در ادامه سخنان خود بیکاری، وجود ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در استان ، کاهش سن اعتیاد و افزایش آمار معتادان و بروز بحران در واحدهای صنعتی و تولیدی را  مهمترین معضلات استان عنوان کرد و ابراز داشت: خدمت خالصانه به مردم ، عبادت است که این وظیفه خطیر امروز به گردن ما خدمتگزاران دولت جمهوری اسلامی ایران محول شده است.

جبارزاده در همین راستا با بیان اینکه مردم ایران در طول تاریخ، وفادارترین مردم بوده اند، گفت: اگر با خلوص نیت در خدمت این مردم باشیم قطعا میز مسئولیت می‌تواند محراب عبادت تلقی شود.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود شناسایی وضعیت موجود استان را لازمه شروع برنامه های توسعه دانست و گفت: در چندین سال اخیر وضعیت آذربایجان شرقی از حیث شاخصهای توسعه تنزل یافته و متاسفانه در حال حاضر جایگاه خوبی برای استان ما از لحاظ شاخص های توسعه یافتگی وجود ندارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تاریخ درخشان مردم آذربایجان شرقی در دستیابی به اهداف بزرگ افزود: یکی از مهمترین مزیتهای ما این است که آذربایجانی هستیم و با غیرت و شجاعت خود در راستای حل تمامی مشکلات حرکت و تلاش خواهیم کرد و باید کاری کنیم که نسل های آینده نیز به ما افتخار کنند.

جبارزاده  در ادامه با بیان اینکه  آبادانی استان یکی از مهم ترین وظایف مسئولان است، اظهار داشت: زمان اینکه منتظر بودجه های دولتی برای ارتقای جایگاه استان باشیم، گذشته و باید خودمان دست به کار شویم و استان خودمان را به جایگاه مطلوب و اصلی خود برسانیم.

وی در خاتمه سخنان خود خطاب به فرمانداران و کارکنان و کارشناسان  استانداری اذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی باید در عملیاتی کردن منویات و دستورات مقام معظم رهبری،‌ پیشقدم باشد و شما نیز به عنوان اعضای ستاد توسعه استان کار خود را با روحیه جهادی آغاز کنید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.