کد خبر : 1010
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1393 - 14:36

رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی شد

رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی شد

رسول خطیبی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز انتخاب شد.

 

پس از گذشت بیش از یک ماه از اتمام لیگ برتر بالاخره با  توافق باشگاه تراکتورسازی و رسول خطیبی سکان هدایت تیم تراکتورسازی برای سه فصل آینده به وی واگذار شد.

در جلسه ای که بدین منظور عصر امروز در دفتر مدیرعامل باشگاه برگزار شد دو طرف قرارداد همکاری امضا نمودند. در این قرارداد همکاری برنامه ی مدون سه ساله برای رسیدن به اهداف باشگاه اعلام گردید و همچنین باشگاه اطلاعات بازیکنان تیم و بازیکنان پیشنهادی خود را در اختیار خطیبی گذاشت تا نسبت به جذب یا عدم جذب آنها اقدامات لازم را انجام دهد.

رسول خطیبی از فردا رسما کار خود را به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی شروع خواهد کرد و پس از بررسی شرایط دستیاران خود را معرفی خواهد نمود.

رسول خطیبی سابقه هدایت تیم های تبریزی ماشین سازی و گسترش فولاد را نیز در کارنامه خود دارد و در زمان سرمربگیری اش در تیم گسترش فولاد توانست این تیم را به لیگ برتر برساند. همچنین مهاجم سابق تیم ملی کشورمان در زمان هدایت تیم ماشین سازی تبریز نیز تا آستانه حضور در لیگ برتر پیش رفته بود.

گفتنی است با اتمام لیگ برتر، نظمی مدیر باشگاه تراکتورسازی از «تونی الیویرا» سرمربی این تیم برای فصل آینده درخواست برنامه کرد اما مربی پرتغالی هر گونه توافقی را منوط به تسویه حساب کامل و پرداخت بدهی گذشته تراکتورسازی به وی کرد تا روند مذاکرات در  بن بست قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.