کد خبر : 10174
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 14:19

بیانیه ستاد حقوق بشر قوه قضائیه درباره کشتار مردم فلسطین

بیانیه ستاد حقوق بشر قوه قضائیه درباره کشتار مردم فلسطین

ستاد حقوق بشر قوه قضائیه درباره کشتار مردم فلسطین  بیانیه‌ای صادر کرد….

image

ستاد حقوق بشر قوه قضائیه درباره کشتار مردم فلسطین  بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه ستاد حقوق بشر قوه قضائیه به شرح زیر است:

در سالروز اشغال اراضی فلسطینیان (روزنکبت) توسط رژیم صهیونیستی با حمایت مدعیان دموکراسی و حقوق بشر، روز گذشته سرتاسر فلسطین و به ویژه نوار غزه، عرصه وحشیگری نظامیان صهیونیسم و صحنه قتل عام فلسطینیانی شد که سالیان متمادی است آرزوی زندگی در صلح و بازپس گیری سرزمین خود را دارند.

کشتار وحشیانه ۶۱ غیرنظامی فلسطینی از جمله شهادت کودک شیرخواره ۸ ماهه و چندین کودک دیگر، در کنار زخمی شدن بیش از ۲۷۰۰ شهروند فلسطینی، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. بی شک، متهم ردیف اول جنایت روز گذشته، دولت آمریکا می‌باشد که با افتتاح سفارت خود در قدس شریف، چراغ سبز را به رژیم دست نشانده خود جهت قتل عام و قربانی کردن زنان و کودکان بی گناه و مظلوم فلسطینی، نشان داد.

متهمان ردیف بعدی، دولت‌های غربی و برخی رژیم‌های مستبد منطقه هستند که با سکوت و سازش خائنانه خود، بر بی رحمی و گستاخی این غده سرطانی افزوده‌اند.

ستاد حقوق بشر ضمن محکوم نمودن این جنایت وحشیانه و اعلام همبستگی با مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین، از سازمان‌ها و مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی می‌خواهد تا با اقدام عاجل و مسئولانه، فشار‌ها بر رژیم غاصب صهیونیستی جهت توقف سرکوب و کشتار مردم فلسطین را افزایش داده و سردمداران این رژیم را به عنوان جنایتکار جنگی، به محاکم ذی صلاح معرفی نمایند.

همچنین از همه ملت‌های مسلمان و تمامی آزادی خواهان جهان انتظار دارد تا با برگزاری راهپیمایی و تجمعات اعتراض‌آمیز، ضمن محکوم نمودن قتل عام فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها در روز نکبت و اقدام خبیثانه و خلاف حقوق بین الملل دولت ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به حمیات از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین بشتابند.

برچسب ها : ، ، ، ،


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.