کد خبر : 1018
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 - 15:28

کاهش ۶۹ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های آذربایجان‌شرقی در اردیبهشت

کاهش ۶۹ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های آذربایجان‌شرقی در اردیبهشت

 

 

 

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی گفت: در اردیبهشت ماه سالجاری تصادفات فوتی کاهش و تصادفات جرحی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

ناصر مکائیلی  اظهار کرد: در بررسی آمار متوفیان تصادفات رانندگی در سر صحنه و فوت در بیمارستان معادل ۶۹ درصد تصادفات فوتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.
وی افزود: با بررسی آمار تصادفات جرحی سرصحنه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ مجموعا ۴۳۵ فقره بوده که منجر به مجروح شدن ۵۱۷ نفر از هموطنان شده است.
این مقام انتظامی گفت: مقایسه کل تصادفات بیانگر این است که از ۱۹ شهرستان استان تعداد ۱۲ شهرستان در مجموع تصادفات جرحی با افزایش مواجه بوده‌اند.
میکائیلی تصریح کرد: با توجه به افزایش طول روز و حجم روز افزون سفرهای درون شهری که با اهداف متفاوت انجام می‌شود و موجب افزایش سوانح و تصادفات رانندگی می‌شود ضمن بررسی و آنالیز تصادفات اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ نسبت به تقویت و کنترل عملکرد واحدهای راهور با استفاده از امکانات موجود و بهره‌مندی از توان سایر واحدهای سازمانی و برون‌سازمانی اقدام به بهبود وضع موجود می‌کند.
رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی اظهار کرد: با برخورد صحیح و هدفمند با تخلفات رانندگی حادثه ساز و اصلاح زیرساخت‌های معابر و احصاء نقاط حادثه‌خیز و پر خطر با هماهنگی شهرداری‌ها و جلوگیری از تردد رانندگان پرمخاطره، خصوصاً موتورسیکلت‌های متخلف، افزایش ایمنی و توسعه فرهنگ ترافیک و ارتقاء انضباط ترافیکی در سطح شهرستان‌های تابعه اقدام می‌شود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.