کد خبر : 10202
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 7:36

طرح بدنه سازی ورودی غرب تبریز بررسی شد

طرح بدنه سازی ورودی غرب تبریز بررسی شد

طرح بدنه سازی ورودی غرب تبریز حد فاصل راه آهن تا ورودی شهرک صیاد شیرازی با حضور معاون شهرسازی شهرداری تبریز و شهردار منطقه ۶ و مشاور طرح بررسی شد.

imageطرح بدنه سازی ورودی غرب تبریز حد فاصل راه آهن تا ورودی شهرک صیاد شیرازی با حضور معاون شهرسازی شهرداری تبریز و شهردار منطقه ۶ و مشاور طرح بررسی شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ در اولین جلسه بررسی طرح بدنه سازی غرب تبریز با تاکید بر اهمیت منطقه غرب تبریز در جذب گردشگر و استقبال از مسافران ۲۰۱۸ گفت: با وجود استقرار سه مبدا اصلی غرب تبریز ورودی این منطقه شایسته میزبانی میهمانان تبریز نبوده و اجرای طرح بدنه سازی ضرورت بالایی دارد.

وی با تاکید بر اینکه محدوده فرودگاه از مناطق حیاتی و قابل توجه شهرداری منطقه ۶ کلانشهر تبریز است، افزود: این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ورودی زمینی شمالغرب تبریز، ورودی مسیر هوایی و نیز مسیر ریلی، از اهمیت و جایگاه خاصی در ارائه خدمات به مسافران ایفا می کند.

احمدزاده با اشاره به حساسیت و تاکید بالای دکتر عزتی، معاون شهرسازی شهرداری تبریز بر اجرای مناسب این طرح خاطرنشان کرد: منطقه ۶ با ارائه اولویتهای و نیازهای منطقه در تسریع و اجرای بهینه آن تلاش خواهد کرد.

محمدرضا عزتی، معاون شهرسازی شهرداری کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه در این مسیر اقبال مسکونی وجود ندارد، گفت: بعد از پارک بزرگ بافت صنعتی و منطقه خالی از سکنه داریم، که در این مسیر می توان با ایجاد فضای سبز نشاط انگیز، تامین نیازهای اولیه مسافران و اولویتهای توریستی و گردشگری خرد، بدنه سازی و مناسب سازی منطقه ورودی تبریز را ایجاد کرد.

وی افزود: مسیر وردی غرب تبریز چند نکته قوت قابل توجه دارد، که به دلیل قرار داشتن در دروازه ورودی اروپا علاوه بر گردشگران تبریز، مسافران خارج از کشور نیز از این مسیر عبور می کنند، که اولویت بهسازی منطقه با اولویتهای گردشگری را دوچندان کرده است.

معاون شهرسازی شهرداری کلانشهر تبریز تصریح کرد: طرح بدنه سازی ورودی غرب تبریز با ساماندهی نوسازی شهری و ایجاد ارزش افزوده غرب تبریز تا یک ماه آینده آماده و به جلسه کمیسیون ماده ۵ ارائه خواهد شد. 

image


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.