کد خبر : 10203
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 7:41

احداث زمین فوتسال، والیبال و بسکتبال در محلات غرب تبریز

احداث زمین فوتسال، والیبال و بسکتبال در محلات غرب تبریز

با نصب ست های ورزشی و ایجاد امکانات لازم زمین فوتبال، والیبال و بسکتبال در محلات غرب تبریز احداث شد.

در پی تلاش های شهرداری منطقه ۶، با نصب ست های ورزشی و ایجاد امکانات لازم زمین فوتبال، والیبال و بسکتبال در محلات غرب تبریز احداث شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ تبریز ضمن اعلام این مطلب گفت: زمین های والیبال، فوتبال و بسکتبال در محلات پر تراکم منطقه مانند شهرک امام (خانه سازی) و پارک های منطقه جهت ایجاد نشاط و انگیزه در جوانان ایجاد شده است .

وی احداث پروژه های ورزشی برای جوانان این محله ها را جزو ضروریات زندگی شهری دانست و اظهار کرد: در فضای خالی و بلا استفاده محلات شهرک امام تبریز با آسفالت ریزی اساسی و ایجاد زیرساختهای مناسب و نصب تورهای والیبال و بسکتبال و دروازه های فوتسال زمین های ورزشی احداث شده است.

احمدزاده، با تاکید بر اهمیت و جایگاه نشاط در زندگی مدرن شهری و تربیت نسل های آینده، خاطرنشان کرد: در زندگی ماشینی امروز ایجاد نشاط و تامین ابزارهای رفاه شهروندان و بخصوص جوانان و توسعه ورزشهای همگانی و محلات یکی از وظایف شهرداریهاست.

شهردار منطقه ۶ کلانشهر تبریز، گفت: در تمام جهان شهرداری ها پیش از ایجاد زیرساختهای فنی و بنایی وظیفه حفظ آرامش شهروندان را به عهده دارد و شهرداری منطقه ۶ ایجاد روحیه شاد و امنیت روانی و بسط فضاهای عمومی و ورزشی را یکی از اصول اساسی در اجرای تمام برنامه های خود قرار داده است.

لازم به ذکر است، به گفته شهردار منطقه ۶ کلانشهر تبریز، ایجاد زیرساختهای مناسب و احداث زمین های ورزشی محلات تداوم خواهد. 

image


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.