کد خبر : 1021
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 - 15:33

نمایشگاه قرآن کریم در تبریز برگزار می‌شود

نمایشگاه قرآن کریم در تبریز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن کریم همزمان با ماه رمضان در تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی‌اکبر صفی‌پور اظهار داشت: نمایشگاه قرآن کریم نهم تا نوزدهم تیرماه مصادف با دوم تا دوازدهم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه با هدف شناسایی،‌ معرفی و نمایش آخرین دستاوردهای قرآنی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و علمی و همچنین زمینه‌سازی مناسب برای آشنایی اقشار و گروه‌های مختلف با فعالیت‌های قرآنی و کمک به ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.
وی، ایجاد فضای معنوی برای برقراری انس و الفت با قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع)، تقویت جایگاه قرآن در فرهنگ عمومی جامعه، رونق بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی،‌ هنری و قرآنی و تعامل و همفکری در این حوزه، کمک به هم‌افزایی سازمان‌ها و مؤسسات نقش‌آفرین در فعالیت‌های قرآنی و کمک به گسترش فضای معنوی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.
صفی‌پور گفت: قرآن کریم به عنوان مهمترین یادگار پیامبر رحمت (ص) برای مسلمانان جهان و کتاب هدایت و الفت همه عصرها و نسل‌هاست و شناختن و شناساندن بیش از پیش آن رسالت همه‌ مسلمانان به خصوص متولیان فرهنگی است.
وی تاکید کرد: یکی از بهترین‌ راه‌های بسط و توسعه زندگی قرآنی، به معرض نمایش گذاشتن دستاوردهای مختلف در حوزه‌ آموزش، حفظ، قرائت، آثار فرهنگی هنری و معرفی شخصیت‌های برتر حوزه‌ قرآنی است تا ضمن تجلیل از تلاش‌ها به ترغیب و انگیزش نیروهای جدید و ورود علاقمندان به این عرصه کمک کند.
بر اساس این گزارش نمایشگاه قرآن کریم نهم تا نوزدهم تیرماه مصادف با دوم تا دوازدهم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.