کد خبر : 10287
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 - 4:12

قیچی‌ساز: المپیاد محلات، سکوی پرش استعدادها است

قیچی‌ساز: المپیاد محلات، سکوی پرش استعدادها است

کوهنورد پرافتخار تبریزی گفت: المپیاد محلات تبریز یک پایه و سکوی پرش است که ورزشکاران می‌توانند در فوتبال و سایر رشته‌ها به سطوح بالاتر برسند….

 کوهنورد پرافتخار تبریزی گفت: المپیاد محلات تبریز یک پایه و سکوی پرش است که ورزشکاران می‌توانند در فوتبال و سایر رشته‌ها به سطوح بالاتر برسند.

عظیم قیچی‌ساز که مشعل اصلی نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز را روشن کرد، در گفت‌وگو با سایت رسمی سازمان ورزش شهرداری تبریز اظهار کرد: مشعل به عنوان حرکتی نمادین در المپیک و المپیادها روشن می‌شود که نشان‌دهنده دوستی و همبستگی بین تیم‌های شرکت‌کننده است و تا پایان مسابقات نیز روشن می‌ماند. افتخار می‌کنم که به نمایندگی از ورزشکاران مشعل نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز را روشن کنم.

  وی در مورد برگزاری این المپیاد و تأثیر آن در استعدادیابی و پرورش استعدادها گفت: این نوع المپیادها محیطی است که می‌تواند فرصت پیشرفت را برای همه مهیا کند. خیلی از جوانان هستند که فضایی برای رقابت نمی‌بینند؛ اما این المپیاد اعتماد به نفس و فضای لازم را به آنها می‌دهد تا بیایند و رقابت سالمی زیر نظر مسئولان و کارشناسان داشته باشند.  

این کوهنورد تبریزی که جزو ۱۵ کوهنورد برتر جهان در صعود بدون اکسیژن به قله‌های بالای ۸ هزار متری است، ادامه داد: المپیاد محلات تبریز یک پایه و سکوی پرش است که ورزشکاران می‌توانند در فوتبال و سایر رشته‌ها به سطوح بالاتر رسیده، در میادین بین‌المللی فعالیت و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.   وی در پایان گفت: بیش از ۲۵۰ تیم در مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ شرکت کرده‌اند که مسابقات آنها می‌تواند حرکتی پر نشاط و شاد را رقم بزند به همین دلیل جا دارد از مسئولان و شرکت‌کنندگان تشکر کنم.

انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.