کد خبر : 1030
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 - 15:50

مشترکان در قبال حوادث ناشی از گاز طبیعی بیمه هستند

مشترکان در قبال حوادث ناشی از گاز طبیعی بیمه هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: مشترکان در قبال حوادث ناشی از گاز طبیعی بیمه هستند.

ولی‌الله دینی اظهار کرد: با توجه به گسترش روزافزون گاز طبیعی در مناطق شهری و روستایی و افزایش سطح خدمات ارائه شده به مشترکان گاز استان، تمام شهروندان زیر پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند.
وی به تشریح جزییات این پوشش بیمه‌ای پرداخت و تصریح کرد: مشترکان گاز استان با وقوع حوادث ناشی از گاز طبیعی در صورت نقص عضو و از کار افتادگی دایم تا مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال، جبران هزینه‌های پزشکی تا سقف ۳۶۰ میلیون ریال و خسارت‌های مالی هر واحد مسکونی و مشاعات و اشخاص ثالث تا مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال تحت پوشش خدمات بیمه هستند.
دینی اظهار کرد: مشترکان می‌توانند ظرف حداکثر ۱۰ روز پس از وقوع حادثه موضوع را به اولین شعبه بیمه دانا اطلاع دهند تا نسبت به پرداخت خسارات آنان اقدام شود.
به گفته وی، طبق قانون بودجه سال ۹۳ مشترکین خانگی شهری و روستایی با پرداخت ۵۰۰ ریال به ازای هر واحد مسکونی در هر ماه تحت پوشش بیمه قرار دارند.
دینی در تشریح حوادث ناشی از گاز و میزان بهره‌مندی مشترکین از مزایای بیمه در سال گذشته اعلام کرد: از ۱۹۹حادثه ناشی از گاز در سال گذشته جمعاً خسارتی بالغ بر ۱۲ میلیارد و  ۸۵۸ میلیون ریال از بابت خسارت مالی و جانی به مشترکان گاز حادثه دیده پرداخت شده است.
تحقق ۵۰ درصدی پروژه گازرسانی به محور جزیره اسلامی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: خوشبختانه این پروژه از روند مطلوبی برخوردار بوده و دارای پیشرفت ۵۰ درصدی است.

دینی افزود: گازرسانی در محور جزیره اسلامی با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال اجرایی و در طراحی این پروژه نیازهای صنعتی لحاظ گردیده و این شرکت آمادگی دارد نسبت به تامین گاز متقاضیان این بخش‌ها اقدام  کند.

وی تصریح کرد: در فاز اول این پروژه، گازرسانی به روستاهای واقع در حاشیه دریاچه ارومیه شامل روستای سرای و بخش های صنعتی این منطقه تحقق یافته و در ادامه نیز پس از اتمام عملیات راهسازی در روستاها و به تناسب این عملیات، شبکه گاز در سایر روستاهای این منطقه توسعه خواهد یافت.

دینی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد این پروژه ادامه داد: این پروژه به علت لزوم غلبه بر نیروی شناوری محور دریاچه ارومیه و همچنین شوره‌زاری منطقه که منجر به خوردگی شبکه‌های گاز می‌‌شود جزو پروژه‌های منحصر به فرد شرکت قرار گرفته که با بکارگیری وزنه‌های مخصوص ( set on weight) به منظور مهار لوله در زیر آب و همچنین استفاده از عایق پلی اتیلن سه لایه جهت حفاظت خطوط گاز در رفع موانع موجود اقدام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان در تشریح این پروژه اجرایی اظهار داشت: این پروژه شامل  اجرای ۳۵ کیلومتر خط تغذیه فولادی و ۵ کیلومتر شبکه گاز پلی اتیلنی می باشد که احداث ایستگاه CGSبه ظرفیت ۵۰۰۰۰ و ایستگاه TBS با ظرفیت ۵۰۰۰ متر مکعب در ساعت و نصب یک دستگاه CPS از دیگر مشخصات این پروژه گازرسانی است که به زودی به مدار مصرف گاز طبیعی متصل می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.