کد خبر : 1033
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 - 16:41

دکتر شهلایی: رسول خطیبی یک انتخاب ایده آل برای تراکتور/ مدیریت باشگاه باید تقویت شود

دکتر شهلایی: رسول خطیبی یک انتخاب ایده آل برای تراکتور/ مدیریت باشگاه باید تقویت شود

مدیر کل اسبق اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی انتخاب رسول خطیبی به سرمربیگری تیم تراکتورسازی را یک انتخاب ایده آل دانست.

 دکتر جواد شهلایی گفت: در دو دهه گذشته به نام آوران فوتبال تبریز جفا شده است آمدن آقارسول این فرزند پاک و جوان با اخلاق و فنی دل خدمت¬گزاران ورزش و عاشق تبریز و شهر اولین¬ها را شاد کرد
 دکتر جواد شهلایی اظهار داشت: رسول خطیبی یک انسان با ارزش و با اخلاق و فرد متعصب به فوتبال ، تبریز و آذربایجان است و بی شک حضور او به عنوان مربی تیم تراکتورسازی تبریز باعث بازگشت اعتماد به نام آوران و احترام به پیشکسوتان فوتبال تبریز خواهد شد.
وی افزود: رسول خطیبی در مدت کم حضور خود به عنوان مربی نشان داده است که توان مدیریتی و فنی خوبی دارد و در صورت کنکاش در دو سه فصل مربیگری نامبرده می توان به موفقیت وی در تیم تراکتورسازی بسیار امیدوار بود.
شهلایی اظهار داشت: در حال حاضر در بین ورزشکاران و مدیران استان فرد متعصب کم است و نگاه مدیران و مسئولین  بایستی به تبریز و ورزش استان با نگاه اعتلای نام پرآوازه فوتبال شهر اولین¬ها باشد، این امر میسور نخواهد بود مگر توجه به جوانان و نام آوران تبریزی. بر این اساس آقا رسول هم نبایستی در انتخاب کادر عجله کنند آذربایجان مهد نیروهای کارآمد است.
وی تصریح کرد: رسول خطیبی  فرزند خلف تبریز نسبت به فوتبال تبریز و آذربایجان متعصب است به طوری  که همیشه در مصاحبه هایش گفته آرزوی من این است که فوتبالیست¬های تبریز در تیم¬های ملی باشند. این دیدگاه؛ دیدگاه با ارزش و ستودنی است و نشان از تعصب و حمیت و عشق ایشان به تبریز و ورزش استان است که بایستی این عقیده و دیدگاه را تقویت و حمایت کرد تا این امر بسیار مهم بدست آید و انشاءالله با این خصیصه و روحیه ورزشی مهم موفق خواهد شد.
این استاد  دانشگاه تصریح کرد: در گذشته برخی افراد زمانی که فرصتی برای آنان مهیا شد امتحان خود را بدلایل عدیده خوب پس ندادند و این بار امیدوارم رسول خطیبی با تشکیل اتاق فکر از جمع پشکسوتان دلسوز و خدوم ورزش استان و جمع بندی و آنالیز نظرات عزیزان بدون حب و بغض با دید علمی و فنی و با درایت جبران مافات مربیان عزیر و زحمتکش گذشته را بنمایند.
وی در پایان اظهار داشت: تیم تراکتورسازی کار راحتی در سه جبهه مسابقات فصل بعد نخواهد داشت و به همین دلیل باید کادر قوی، فنی و متعهد مدیریت باشگاه را پشتیبانی بکنند تا انشاء الله زحمات و سرمایه گذاری ها جواب مثبت بدهد. یا علی مددی


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بهزاد چهارشنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۶:۱۷

با سلام
کجا خطیبی بهترین گزینه می باشد اگر همین خودتون ۲ ماه بعد نگفتین به مدیریت گفتیم خطیبی به درد نمیخوره خطیبی که مدرک مربیگری هم نداره به درد تراکتور نمیخورد

رضا چهارشنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴

بله رسول مدرک نداره
ولی اگه همین آقا که ففط آذریه غیرت داره رو بتونن مدیریت و حمایت کن میشه مربی خوب

آگاه فوتبال پنجشنبه , ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۳:۳۱

رسول هرچی است یک فوتبالیست و یک آذری است فوتبال را خوب می فهمد مدرک کار انجام نمی دهد دانش و عشق به فوتبال مشکل تیم را حل خواهد کرد شماها حمایت کنید اعتماد به نفس بدهید مطمئن باشید که از مربیان غیر بومی خیلی بهتر است و بهتر خواهد بود.