کد خبر : 10498
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 - 13:05

شهردار تبریز در مراسم روز روابط عمومی: موفقیت سازمان‌ها به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است

شهردار تبریز در مراسم روز روابط عمومی: موفقیت سازمان‌ها به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است

شهردار تبریز تاکید کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده، دوچندان شده است، به طوری که موفقیت و دوام…

image 

شهردار تبریز تاکید کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده، دوچندان شده است، به طوری که موفقیت و دوام سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

ایرج شهین باهر در مراسم روز روابط عمومی در فرهنگسرای الغدیر با بیان این مطلب اظهار کرد: روابط عمومی شهرداری تبریز نیز در مراسم تبریز ۲۰۱۸ بهترین عملکرد را داشت.

وی در ادامه بیان کرد: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است و به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد.

وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ، گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.