کد خبر : 1067
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 - 6:54

بیست و نهمین تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) افتتاح شد

بیست و نهمین تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) افتتاح شد

بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه رسما آغاز شد.

علاقه مندان به ورزش بخصوص دوچرخه سواری در کشور می توانند از امروز (سه شنبه) به مدت شش روز شاهد برگزاری بیست و نهمین دوره تور با قدمت و معتبر ایران – آذربایجان باشند.
مرحله اول این تور از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه از مقابل عمارت ساعت تبریز استارت می خورد. این مرحله از تبریز به ارومیه است و طی آن شرکت کنندگان باید مسافت ۱۴۴.۴ را رکاب بزنند.

مرحله اول تبریز – ارومیه به مسافت ۱۴۴.۴، مرحله دوم ارومیه – منطقه آزاد ارس به مسافت ۲۱۰.۳، مرحله سوم منطقه آزاد ارس – تبریز به مسافت ۱۴۹.۳، مرحله چهارم به مسافت ۱۸۶.۷ در مسیر تبریز – مشکین شهر، مرحله پنجم سرعین – تبریز به مسافت ۱۸۵.۷ و مرحله ششم و پایانی در تبریز به مسافت ۱۱۴ کیلومتر خواهد بود.

دوچرخه سواران شرکت کننده در تور بیست و نهم در مجموع شش مرحله، ۹۹۰.۴ کیلومتر را رکاب خواهند زد.

اما مراسم افتتاحیه بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای بین المللی ایران – آذربایجان شامگاه دیروز با حضور دکتر شبستری معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجانشرقی، مدیران استانی، اعضاء شورای اسلامی شهر تبریز ، کادر اجرایی و فنی و برگزاری و ۱۸ تیم خارجی و داخلی برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای بین المللی ایران – آذربایجان، نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) فردریک چان از هنگ کنگ به عنوان نماینده اصلی این اتحادیه، نورمن شل مردین از انگلستان نیز همانند سال های گذشته به عنوان مشاور فنی و درک رونی از ایرلند برای کنترل امور دوپینگ مارتین بروان از هلند و لوک گی سون از بلژیک نیز به عنوان داوران بین المللی حضور داشتند.

در این آیین ورزش باستانی و طناب زنی نیز برگزار و تیم های دراپاک استرالیا، آیسان و اوکیو ژاپن، آلفا بالتیک لیتوانی، اسلوواکی، دوکلاپراها و اکسپریمنت جمهوری چک، کلس اوکراین، ، وورال برگ اتریش، تیم های ملی سوریه، ازبکستان، گرجستان و آذربایجان به همراه پتروشیمی و شهرداری تبریز، آینده ، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و پیشگامان کویر یزد نفرات خود را معرفی کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.