کد خبر : 1071
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 15:48

پیشکسوت ماشین سازی: شهرداری دل دهها هزار هوادار ماشین سازی را بدست آورد

پیشکسوت ماشین سازی: شهرداری دل دهها هزار هوادار ماشین سازی را بدست آورد

پیشکسوت ماشین سازی: انتقال تیم ماشین سازی به شهرداری نشان از دوراندیشی و درایت شورا و شهرداری کلانشهر تبریز و کاری منطقی و عقلانی و خواسته مردم تبریز بود.

 مهندس عبدالله عبدالهی در مورد مدیریت شهرداری تبریز بر باشگاه ماشین سازی گفت: مجموعه عظیم شهرداری تبریز با این تصمیم مدیریتی دل دهها هزار هوادار تیم ماشین سازی را بدست آورد و باعث خوشحالی قاطبه پیشکسوتان تیم ماشین سازی و فوتبال تبریز شد.

مصاحبه ای با کاپییتان پیشین سبزقباها داشتیم و نظرات وی را در این خصوص جویا شدیم.

آقای عبدالهی نظرتان در مورد مشکلاتی که در چندسال اخیر گریبانگیر تیم فوتبال ماشین سازی بوده است را بفرمایید.

قدیمی ترین تیم فوتبال محبوب شمالغرب کشور چندسالی است بر اثر بی توجهی مسئولین با مشکلات زیادی روبرو بوده و فعلا هم گریبانگیر آن ها می باشد.

در مورد تصمیم شهرداری و شورای اسلامی شهر برای حل مشکلات ماشین سازی تبریز چه نظری دارید؟

در طی چند روز اخیر بنده و همچنین مردم ورزش دوست شهر تبریز اخباری مبنی بر انتقال تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به شهرداری شنیدیم که این خبر موجب شادی مردم و بخصوص پیشکسوتان  فوتبال استان و بویژه پیشکسوتان و هواداران فهیم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شده است. این راهکار منطقی ترین و عاقلانه ترین راهکار و تصمیم برای هر دو باشگاه می باشد.

چرا این راهکار بنظرتان مناسب ترین راهکار پیشنهادی می باشد؟

این تصمیم دلایل اساسی و منطقی دارد، مطمئناً افراد عاقل و هوشمندی اقدام به اتخاذ این تصمیم نموده اند که می توان به هوشمندی شهردار محترم و محبوب شهرمان جنای آقای دکتر نجفی اشاره نمود که باز تصمیمی منحصر به فرد اتخاذ نموده اند.

همچنین تعصب و غیرت اعضای محترم شهرمان را باید تحسین نمود که با غیرت تبریزی خود آستین بالا زده و اقدام به این کار می نمایند.

انتقال تیم ماشین سازی و شهرداری چه اثرات مثبتی دارد؟

ورزش موثرترین وسیله در جهت ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان می باشد. صرف هزینه های فعلی در فوتبال بدون دستیابی به اثرات مثبت اجتماعی در بین مردم امری بیهوده می باشد. با این اقدام  مسئولین محترم شهرداری و شورای شهر عزیزمان شهرداری تبریز را به پشتوانه مردمی تیم محبوب ماشین سازی اتکا دادند و مطمئناً این تصمیم آنان شور و نشاط اجتماعی بیشتری را بوجود خواهد آورد.

همچنین این تصمیم از انحلال و سوء استفاده های عده ای دلال و فرصت طلب از این تیم محبوب مردمی یعنی ماشین سازی تبریز جلوگیری نموده و از سوء مدیریت های بوجود آمده در چندسال اخیر در فوتبال تبریز نیز جلوگیری خواهد نمود. نشاط مردمی، اجتماعی و ورزشی از دیگر اثرات مثبت این اقدام خواهد بود.

اگر حرف ناگفته ای دارید بفرمایید.

از آقای مهندس نجفی شهرداری محبوب و مردمی، اعضای محترم و باتعصب شورای شهر، شورای عالی ورزش و همچنین اعضای کادر مدیریتی و فنی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز که در این خصوص همکاری های لازمه را دریغ نمی نمایند، نهایت قدردانی را اعلام می دارم

مصاحبه از : رضا عطاری

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.