کد خبر : 1080
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1393 - 5:57

رزمایش فرضی زلزله در تبریز برگزار شد

رزمایش فرضی زلزله در تبریز برگزار شد

آی نیوز: رزمایش زلزله فرضی با حضور نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، نیروهای امدادی و تعمیراتی شرکت گاز و سازمان های ذیربط در محل اداره گاز منطقه ۲ تبریز برگزار شد.

 این رزمایش گسترده با حضور ۲۴۰ نفر نیروی عملیاتی از سازمان های  آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، جمعیت هلال احمر استان، بهداری و بهداشت صنعت نفت شمالغرب، مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵  ، نیروی انتظامی تبریز،  راهنمایی و رانندگی تبریز و امدادگران توانمند شرکت گاز استان برگزار گردیده است.

این گزارش می افزاید: هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ افزایش سطح آگاهی و آمادگی نیروها، کسب تجربه و کاهش پیامدهای ناشی از زلزله های احتمالی  و ایجاد فضای همکاری بین سازمان ها و ادارات مسئول بوده است.

این رزمایش در ادامه سمینار مدیریت بحران زلزله در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی میزان اثربخشی تصمیمات متخذه در این سمینار و سناریوی فرضی تدوین شده برگزار گردیده که ستاد بحران استانداری و کمیته بحران شرکت گاز بر نحوه اجرا و انطباق رزمایش نظارت نموده و در پایان نیز ضمن ارزیابی ، نقاط قوت و ضعف اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.