کد خبر : 1082
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1393 - 6:08

قادر میزبانی و پیشگامان کویر یزد قهرمان تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان شدند

قادر میزبانی و پیشگامان کویر یزد قهرمان تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان شدند

آی نیوز:  بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران(آذربایجان) با قهرمانی قادر میزبانی از پتروشیمی تبریز و تیم پیشگامان کویر یزد به پایان رسید.

در پایان این رقابت ها و در مجموع انفرادی، قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز برای نهمین بار در طول این رقابت ها و با ۲۵ ساعت و ۳۲ دقیقه و ۳۵ ثانیه بر سکوی نخست ایستاد و پیراهن طلایی را از آن خود کرد.
هم تیمی وی میرصمد پورسیدی نیز با ۲۵ ساعت و ۳۳ دقیقه در مکان دوم جای گرفت و رامین مهربانی آذر از پیشگامان کویر یزد با ۲۵ ساعت و ۳۳ دقیقه و ۱۸ ثانیه سوم شد.
در مجموع تیمی نیز پیشگامان کویر یزد با ۷۶ ساعت و ۴۳ دقیقه و ۴۴ ثانیه اول شد و پتروشیمی تبریز و “کی.ال.اس” اوکراین به ترتیب با ۷۶ ساعت و ۴۴ دقیقه و دو ثانیه و ۷۶ ساعت و ۵۶ دقیقه و ۱۴ ثانیه دوم و سوم شدند.
در مجموع امتیازی این رقابت ها نیز “ویلیام کلارک” از تیم دراپاک استرالیا با ۲۳ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و حمید شیری از پتروشیمی با ۱۶ و “فابیین شنایدت” از وورال برگ اتریش با ۱۱ امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
پیراهن کوهستان این دوره از رقابت ها نیز به رحیم امامی با ۷۸ امتیاز از پیشگامان کویر یزد رسید و میرصمد پورسیدی و قادر میزبانی هر دو از پتروشیمی تبریز به ترتیب با ۷۱ و ۵۰ امتیاز در مکان های دوم و سوم ایستادند.
در رده بندی بهترین رکابزنان آسیایی نیز همانند برترین های مجموع انفرادی قادر میزبانی، میرصمد پورسیدی و رامین مهربانی در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
آیین پایانی بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران(آذربایجان) عصر روز یکشنبه با حضور استاندار آذربایجان شرقی و رییس فدراسیون دوچرخه سواری در مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار می شود.
۱۳ تیم خارجی به همراه پنج تیم داخلی در این رقابت ها حضور داشتند و مسیر ۹۹۰.۴ کیلومتری تور را در شش مرحله رکاب زدند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.