کد خبر : 10839
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 - 3:32

تمدید قرارداد سرمربی مس سونگون/ استارت نماینده ایران در آسیا

تمدید قرارداد سرمربی مس سونگون/ استارت نماینده ایران در آسیا

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون مشخص شد و این تیم برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا فعالیت های خود را شروع کرد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون مشخص شد و این تیم برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا از فردا استارت می‌زند.

 تیم فوتسال مس سونگون بعد از قهرمانی در لیگ برتر با تغییرات مدیریتی همراه شد و با توجه به این که باید برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌شد، در بلاتکلیفی به سر برد اما در فاصله حدود یک ماه تا شروع لیگ و دو ماه تا شروع جام باشگاه‌ها سرمربی این تیم مشخص شد. بر این اساس حمید بی‌غم سرمربی فصل پیش مس سونگون قراردادش را با این باشگاه تا پایان فصل ۱۳۹۷ لیگ برتر تمدید کرد و در جام‌ باشگاه‌های آسیا نیز روی نیمکت مس خواهند نشست.

بی‌غم در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این خبر توضیح داد: اردوی ما از امروز (دوشنبه) در ورزقان آغاز می‌شود و تمام بازیکنان فصل پیش به جز سعید مومنی در تمرین‌ها حضور دارند. قرارداد این بازیکنان نیز تمدید شده و ما مذاکرات‌مان را با بازیکنان مدنظرمان نیز آغاز کرده‌ایم.

او هم‌چنین با بیان این که با علی‌اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی مذاکره کرده است گفت: حسن‌زاده تا آخر هفته وقت خواسته که فکرهایش را بکند و به ما خبر دهد. ما به جز حسن‌زاده با قاسم عروجی هم صحبت کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتسال مس هم‌چنین درباره از دست دادن زمان بیان کرد: اگر بخواهیم حرفه‌ای فکر کنیم زمان زیادی را از دست داده‌ایم. اما با توجه به این که بازیکنان تلاش و اراده خودشان را نشان داده‌اند، به آن‌ها اعتماد داریم و با همت بازیکنان می‌رویم که مشکل زمانی را حل کنیم.

انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.