کد خبر : 1090
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1393 - 8:51

فوتسال سوم تیر قرعه‌کشی می‌شود/آخرین وضعیت تیم‌های فوتسال تبریز

فوتسال سوم تیر قرعه‌کشی می‌شود/آخرین وضعیت تیم‌های فوتسال تبریز

 در حالی سوم تیر ماه قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال کشور با حضور ۱۴ تیم انجام خواهد  شد که از تبریز دبیری، شهرداری تبریز و هلال‌احمر استان آذربایجان‌شرقی در این رقابتها حضور دارند.

 

 از تبریز سه تیم دبیری، شهرداری و هلال احمر در این رقابت‌ها حضور دارند. دبیری تبریز فصل گذشته به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافته بود و شهرداری تبریز و هلال احمر نیز به ترتیب هشتم و نهم جدول شده بودند.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور از اواسط مرداد ماه آغاز شده و در اسفند ماه به اتمام می‌رسید. البته تیم دبیری تبریز در اوایل شهریور ماه به مدت ۱۰ روز عازم چین می‌شود تا در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا حضور یابد.

آخرین وضعیت تیم‌های تبریزی

باشگاه شهرداری تبریز منتظر تصویب بودجه از سوی شورای شهر است تا وضعیت تیم‌های این باشگاه مشخص شود.

به همین علت وضعیت تیم فوتسال باشگاه شهرداری تبریز مشخص نیست، اما پیش‌بینی می‌شود همانند دو فصل گذشته اسماعیل تقی‌پور هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.

در بین تیم‌های تبریزی تنها در تیم دبیری تبریز فعل و انفعالات به چشم می‌خورد. وحید شمسایی سرمربی و بازیکن تیم دبیری از این تیم جدا شده است.

شهاب سفال‌منش نیز دیگر در تیم دبیری حضور ندارد. مذاکرات باشگاه دبیری تبریز با حسین شمس برای هدایت این تیم رضایت بخش بوده و باشگاه دبیری تنها منتظر مجوز فعالیت شمس از سوی کمیته فوتسال است تا سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در تیم قهرمان ایران حضور یابد.

وضعیت تیم هلال‌احمر و حضور این تیم در فصل آتی کاملا مبهم است. شگفتی‌سازان دور رفت فصل گذشته به شدت با مشکلات مالی درگیر بوده و سال گذشته کاملا این مشکلات روی روند نتایج این تیم تاثیر منفی گذاشته بود.

ستاره تیم هلال‌احمر شهرام شریف‌زاده نیز از این تیم جدا و به فرش آرای مشهد ملحق شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.