کد خبر : 10961
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 - 9:32

فرخ زاد: بوسه بر دست کارگر افتخار است/ افزایش تعداد کارکنان ماشین سازی به ۲۰۰۰ نفر

فرخ زاد: بوسه بر دست کارگر افتخار است/ افزایش تعداد کارکنان ماشین سازی به ۲۰۰۰ نفر

آی نیوز ؛ مالک کارخانه ماشین سازی تبریز از نوسازی بخش های فرسوده و افزایش تعداد کارکنان این واحد مادر صنعتی به ۲۰۰۰ نفر در آینده نزدیک خبر داد.

 

 

قربانعلی فرخ زاد با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در مجموعه هایی مانند ماشین سازی تبریز گفت: با تمام توان در خدمت تمامی کارگران ، مهندسان و متخصصان این کارخانه با سابقه هستیم و این عزیزان نباید مانند گذشته کوچکترین نگرانی معیشتی و کاری داشته باشند.

 

وی افزود: کارخانه ماشین سازی با دانش و تخصص کارگران و تکنسین ها و مهندسان متخصص موجود در آن می تواند در کشور و حتی منطقه حرفی برای گفتن داشته باشد و باید دست این کارگران و متخصصان را بوسید.

 

فرخ زاد با تاکید بر اینکه قطعا به فکر اعتلای صنعت مادر ماشین سازی تبریز و توسعه فعالیت های این کارخانه است افزود:  اولین اقدام بنده در کارخانه ماشین سازی نوسازی برخی ماشین آلات فرسوده و از رده خارج شده و قسمتهایی از این کارخانه معظم خواهد بود.

 

وی بااشاره به اینکه برخی از ماشین آلات موجود در این کارخانه نیاز به نوسازی دارند از هزینه ۱۰ میلیارد ریالی برای نوسازی قسمتی از این ماشین آلات خبر داد.

 

مالک کارخانه ماشین سازی با اشاره به فضای سبز گسترده مجموعه کارخانه ماشین سازی تبریز گفت: با وجود صدها اصله درخت کهنسال در این مجموعه متاسفانه در سالیان گذشته توجهی به این فضای سبز ارزشمند نشده بود صدها اصله درخت کهنسال واقع در این مجموعه در حال از بین رفتن بود که از این هفته با بکار گیری ۲۰ نفر به احیای این فضا پرداختیم.

 

فرخ زاد در ادامه راه اندازی کامل ریخته گری ماشین سازی تبریز را از دیگر برنامه های خود برشمرد و گفت: برای راه اندازی ریخته گری ماشین سازی ۵۰ هزار تن مواد اولیه خریداری شد که از این هفته به تدریج به کارخانه منتقل خواهند شد.

 

وی در ادامه با تقدیر از حمایت های مسئولان استانی گفت: من قسمت اعظم عمر خود را گذرانده ام و برای احیای این مجموعه پا پیش گذاشته ام و قطعا انشالله با حمایت مسئولان تعداد کارکنان ماشین سازی تبریز را از ۷۰۰ نفر به ۲۰۰۰ نفر خواهم رساند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.