کد خبر : 110
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 6:19

گزیده اخبار انتخاباتی ۳ اردیبهشت

گزیده اخبار انتخاباتی ۳ اردیبهشت

گزیده اخبار انتخاباتی ۳ اردیبهشت
AYNEWS: اخبار انتخاباتی

· محسن رضایی: برای از بین بردن کشمکش بین قوا هماهنگ‌ترین دولت را با مقام معظم رهبری تشکیل خواهم داد.
· محمد رضا عارف: الان خاتمی اگر تصمیم بگیرد در انتخابات حضور یابد با توجه به قول و قراری که گذاشته ایم امکانات و ستادم را در اختیار خاتمی می گذارم. اگر اجماعی صورت بگیرد قطعا اجماع می کنم.
· ستار هدایتخواه، نماینده مجلس: آقایان ائتلاف ۲+۱ باید منتظر باشند ببینند کسی از آنها ردصلاحیت می شود یا خیر چون خطر ردصلاحیت نیز آنان را تهدید می کند.
· حجت‌الاسلام ناطق نوری: هنوز برای حمایت از کاندیدای خاصی چیزی مشخص نیست.
· هاشمی رفسنجانی: عزم مردم برای تغییر جدی است. برخلاف ادعاها، وابستگی به نفت و تصدی‌گری دولت افزایش یافته است.
· آیت الله ممدوحی: حضور همه سلایق در انتخابات ضرورت ندارد.
· آیت الله خرازی، دبیرکل حزب‌الله ایران‌: شک نکنید که رئیس جمهور آینده ایران هستم. براساس مولفه‌های زمینی و فرازمینی به این امر اطمینانم دارم، ضمن اینکه سادات در ایران ‌احترام زیادی دارند.
· آیت الله کعبی، عضو مجلس خبرگان: اصلاح طلبان امکان پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را دارند.
· علیرضا زاکانی، کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری: من سران فتنه را کروبی و موسوی نمی‌دانم، سران فتنه امریکا و دولت‌های غربی هستند.
· قدرت الله علیخانی: احتمال آمدن یا نیامدن هاشمی به انتخابات را پیش‌بینی نمی‌کنم، چراکه چیزی در این رابطه قابل پیش‌بینی نیست.
· حجت الاسلام آقا تهرانی، عضو جبهه پایداری: در پایان رقابت‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای اصولگرا کنار می‌کشند، گفت که گزینه جبهه پایداری نسبت به سایر گزینه‌ها اصلح‌ است.
· منوچهر متکی: ممکن است بر اساس آرایش سیاسی کشور خروجی‌های دو ائتلاف وارد گفت‌وگو بشود و بر حسب ضرورت تصمیم‌گیری شود؛ البته در همین حد هم توافقی بین ما و آ‌نها بوده است.
· باقری لنکرانی، کاندیدای جبهه پایداری: از خاطرات تلخ بنده در دولت، ایام نوشتن بودجه بوده است. برای رسیدن به قدرت نگاهی به ائتلاف با جریان‌های سیاسی ندارم.
· دبیرکل کانون نمایندگان ادوار مجلس از تشکیل جلسه انتخاباتی حدود ۱۵۰ نفر از نمایندگان ادوار مختلف مجلس با علی‌اکبر ولایتی خبر داد.
· محمد رضا باهنر: کشور نیازمند اصلاحات جدی در زمینه‌های مختلف به ویژه اقتصادی است. شاخصه کلی کشور شاخصه‌هایی است که ضرورت دارد تا اصلاحات اساسی بر روی آن‌ها انجام گیرد.
· مصطفی پور محمدی: از طیف اصولگرایان در حال حاضر گروه ۱+۲ و نیز گروه پنج نفره اصولگرایان حضور دارند که قرار است به نظر واحد برسیم و یک نفر را برای حضور در انتخابات معرفی کنیم.
· سید حسن فیروز آبادی: نیروهای مسلح ما برای مشارکت در امر انتخابات در جهت تحقق حماسه سیاسی و مقابله با هرگونه فتنه احتمالی در انتخابات پیش رو از آمادگی کامل برخوردار هستند.
· غلامعلی حداد عادل: شورای نگهبان هیچ‌کس را به دلیل اصلاح‌طلب بودن رد نمی‌کند.
· محمود احمدی نژاد: پیغام دادند که فلانی اگه روت رو زیاد کنی پدرت را درمی‌آوریم. ما تا پایان جان در خدمت عدالت، انقلاب، مردم و راه ولایت و امامت هستیم. «می‌گویند باهات برخورد می‌کنیم»، برخورد کنید؛ شما عددی نیستید در برابر ملت که بخواهید برخورد کنید. ملت ایران هیچگاه در برابر ابرقدرت‌ها جا نزد و توی دهن آنها زد و باز هم این کار را می‌کند و شما که کسی نیستید. شما هر کدامتان هر گوشه‌ای از پرونده‌تان را بالا بزنیم دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت.
· سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره)، رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد.
· حسین صفار هرندی: احمدی‌نژاد به لحاظ اعتقادی، جلوه‌ای در روزهای نخست داشته و انکارناپذیر است که مولود جریان اصولگرایی است.
· دادگاه ویژه روحانیت با صدور حکم توقیف «۹ دی»، حمید رسایی، مدیرمسئول این هفته‌نامه را به یک‌ سال و نیم حبس تعزیری و محرومیت از فعالیت‌های مطبوعاتی محکوم کرد.
· سید شریف حسینی، نماینده اهواز: در جلسه امروز هیات دولت استان خوزستان که با حضور محمد‌رضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، به نمایندگان این استان اجازه صحبت درباره مشکلات موجود در مصوبات استانی دولت داده نشد و انها در اعتراض به برخورد دولت جلسه را ترک کردند.

گزیده اخبار انتخاباتی


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.