کد خبر : 11011
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1397 - 11:31

شهردار تبریز: هنوز امتیاز تیم فوتبال شهرداری تبریز فروخته نشده است

شهردار تبریز: هنوز امتیاز تیم فوتبال شهرداری تبریز فروخته نشده است

شهردار تبریز در واکنش به شایعاتی در خصوص «واگذاری امتیاز تیم فوتبال شهرداری تبریز به یک تیم کرمانشاهی»، گفت: هنوز امتیاز این تیم فروخته نشده و فروش نهایی آن با مجوز شورای…

image

شهردار تبریز در واکنش به شایعاتی در خصوص «واگذاری امتیاز تیم فوتبال شهرداری تبریز به یک تیم کرمانشاهی»، گفت: هنوز امتیاز این تیم فروخته نشده و فروش نهایی آن با مجوز شورای شهر تبریز انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در صحن علنی شورای شهر، اظهار کرد: سیاست شورای شهر و شهرداری در سال ۹۷ حمایت از ورزش همگانی بوده و به همین دلیل قصد تیم داری به صورت حرفه‌ای نداریم.

وی ادامه داد: سازمان ورزش با چهار، پنج تیم‌ خواستار خریداری امتیاز شهرداری مذاکره کرده و بعد از قیمت گذاری و مشخص شدن جوانب مختلف کار، این موضوع به منظور دریافت مجوز فروش در شورای شهر مطرح خواهد شد.

شهین باهر خاطرنشان کرد: باتوجه به هزینه‌ی بالای تیم داری در لیگ دسته یک، شهرداری به دنبال تیم داری در دسته دو و فراهم کردن فضا برای شکوفایی استعداد بازیکنان جوان تبریز است، علاقه‌مندیم تیم شهرداری تبریز سکوی پرتاب بازیکنان با استعداد شهرمان باشد.

انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.