کد خبر : 1113
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1393 - 3:12

نظمی: با قدرت پشت خطیبی ایستاده‌ام

نظمی: با قدرت پشت خطیبی ایستاده‌ام

آی نیوز: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: با قدرت پشت رسول خطیبی ایستاده‌ام و به یکدیگر کمک می‌کنیم.

 تراکتورسازی از ۳ تا ۹ تیر تمرینات خود را در تهران دنبال کرد و اردوی این تیم امروز به پایان رسید. جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی این روزها کمتر مصاحبه می‌کند و بیشتر پیگیر مسائل باشگاه است تا با فراهم کردن شرایط، تیمی قوی را مهیای حضور در رقابت‌ها کند.

 وی در مورد مسائل مختلف این باشگاه و حواشی اخیر صحبت‌های زیر را انجام داد.

 گفته می‌شود حساب‌های باشگاه تراکتورسازی مسدود است و به همین خاطر برای جذب بازیکنان دچار مشکل شدید.

 متأسفانه این روزها صحبت‌های زیادی علیه ما می‌شود، می‌گویند حساب‌ها مسدود است یا نظمی فوتبالی نیست، هر کس به فراخور خود مشکلات را به گردن ما می‌اندازد، حساب‌های باشگاه قبل از حضور من دچار مشکل بود و ما به دلیل چک‌های برگشتی زیاد، چک برای ارائه به بازیکنان نداریم. باشگاه یک حساب دارد که آن هم پول‌هایش با فیش پرداخت می‌شود و بحث مسدود بودن وجود ندارد.

 

در این مدت برخی از بازیکنان را از دست دادید که خیلی‌ها دلیل آن را مسائل مالی عنوان کردند.

 بحث من به برخی از اظهار نظرات بازیکنان بازمی‌گردد، تعدادی از نفرات که تیم را ترک کردند مسائل مختلفی را عنوان می‌کنند، متأسفانه بسیاری از مشکلات ما مربوط به سال‌های قبل است زمانی که مدیریت باشگاه را برعهده گرفتم اعلام کردم بر اساس ترازهای مالی بیش از ۱۴ میلیارد تومان بدهی داریم، تمامی این مسائل معضلاتی را به باشگاه تحمیل می‌کند، از طرف دیگر ۸۰ درصد قرارداد بازیکنان ما یک‌ساله بود و همین مسئله مشکلات را دو چندان کرد، از بین تمام بازیکنان فیکس سال قبل تنها حامد لک و فرشاد احمدزاده قرارداد ۲ ساله داشتند. قرارداد ربیع‌خواه هم دو ساله بود که او مصدوم است. سایر بازیکنان با قرارداد بالا و یک‌ساله جذب تیم شدند و همین موضوع کار ما را دچار مشکل کرد، آنهایی هم که قرارداد یک‌ساله پایین داشتند با ۲.۵ براب

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.