کد خبر : 1128
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1393 - 9:00

سرقت اموال مسافران با شیوه ‌مسمومیت غذایی در تبریز

سرقت اموال مسافران با شیوه ‌مسمومیت غذایی در تبریز

 فرمانده انتظامی تبریز گفت: با تلاش ماموران پاسگاه ترمینال بزرگ تبریز سارقانی که با خوراندن چایی و آب میوه مسموم اموال مسافران را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

 فرهنگ نوروزی اظهار کرد: در پی گزارش‌های مسافران مبنی بر سرقت اموال و اشیاء آنان با شیوه و روش‌ مسمومیت غذایی با تعارف و خوراندن چایی و آبمیوه مسموم توسط سارقان در محوطه ترمینال بزرگ تبریز موضوع در دستور کار بررسی قرار گرفت.

 وی در تشریح شیوه سرقت سارقان افزود: سارقان در کنار مسافران نشسته و با چرب زبانی پس از مسموم و بی‌هوش کردن آنان و عدم برخورداری مالباختگان از هوشیاری لازم اموال و اشیاء قیمتی آنان را سرقت کرده و سریعا از محل متواری می‌شدند.

 نوروزی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و سلب آسایش امنیت عمومی، ماموران پاسگاه انتظامی ترمینال با همکاری مسئولان پایانه‌های مسافربری با شیوه های خاص پلیسی، سارق جیب‌بر را در حین مسموم کردن یکی از سوژه‌ها دستگیر کردند.

 این مقام انتظامی افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم دستگیر شده به هویت (م- ح) به بزه انتسابی با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد که بلافاصله همدستش نیز به هویت (خ- ح) که در خروجی ترمینال در حال استعمال مواد مخدر بود دستگیر و سه بسته قرص خواب‌آور کشف شد.

 فرمانده انتظامی تبریز تصریح کرد: سارقان با مالباختگان مواجه حضوری شده و توسط آنان شناسایی شدند که پس از تشکیل پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان تحویل شدند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.