کد خبر : 1131
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1393 - 9:35

درگیری رئیس کلانتری ۱۸ تبریز و دستگیری نقابداران

درگیری رئیس کلانتری ۱۸ تبریز و دستگیری نقابداران

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز گفت: رئیس کلانتری ۱۸ تبریز در نهایت رشادت با سارقان زورگیر درگیر و با وجود مصدومیت سه نفر از آنان را دستگیر کرد.

فرهنگ نوروزی اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تبریز و تماس با تلفن همراه رئیس کلانتری مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری واقع در یکی از شهرک‌های حوزه استحفاظی بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری برای بررسی و صحت و سقم موضوع به محل اعزام می‌شوند.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده هفت نفر نقابدار به قسمت نگهبانی شرکتی با چوب و چماق حمله ور شده و دست و پای عوامل شرکت را بسته و اقدام به زورگیری و سرقت یک دستگاه خودروی مزدای دو کابین می‌کنند که با دستور رئیس کلانتری اجرای طرح مهار در منطقه انجام و خودروی فوق واقع در جاده سنتو به صورت بلاصاحب کشف می‌شود.

وی ادامه داد: خودروی مذکور توسط عوامل کلانتری ۱۸ به یگان انتقال و در ادامه بررسی و شناسائی سایر متهمان اقدام به بررسی خودروهای عبوری می‌نمایند که در این حین مشاهده می‌نمایند در سه راهی قراملک یک دستگاه خودروی پیکان به تعداد ۷ نفر سرنشین در حال طی مسیر بوده که رئیس کلانتری به اتفاق ۲ نفر سربازان وظیفه به خودروی مزبور مشکوک و مظنون شده که رئیس کلانتری با روشن کردن آژیر خودروی گشت دستور هوشیاری برای ایست و توقیف خودرو صادر که نامبردگان بی‌توجهی نموده و متواری می‌شوند.

نوروزی اظهار کرد: در ادامه، رییس کلانتری ضمن اعلام به مرفوک اقدام به تعقیب خودروی پیکان می‌کند و در نهایت خودرو در جاده قراملک مجددا مشاهده، عوامل اقدام به تیراندازی هوایی جهت متوقف نمودن خودرو فوق می‌نمایند که سرنشینان خودرو پیاده و به طرف ریاست کلانتری و همراهان وی حمله‌ور شده و با قمه و چاقو به ضرب و جرح رئیس کلانتری و یک نفر سرباز وظیفه و راننده وی می‌نمایند.

فرمانده انتظامی تبریز ادامه داد: در این درگیری سه نفر از سارقان دستگیر می‌شوند و چهار نفر نیز با همان خودروی پیکان با استفاده از تاریکی شب صحنه را ترک و در جهت خلاف جاده متواری می‌گردند که خودروی سارقان پس از طی مسافتی در جاده منحرف و واژگون می‌شود و راننده خودرو و یکی دیگر از سارقان مصدوم و دو نفر سارق دیگر نیز متواری و در حال تعقیب پلیس می‌باشد.

وی اعلام کرد: از متهمان تعداد یک قبضه قمه آغشته به خون به اندازه ۶۰ سانتی متر و یک بطری یک و نیم لیتری ظرف نوشابه الکلی و دو عدد تیغه آهن‌بری و یک دستگاه گوشی لنزدار و یک دستگاه گوشی ساده به جامانده در شرکت و یک دستگاه تبلت و یک کارت ماشین، بیمه‌نامه، کارت سوخت، گواهینامه و کارت ملی کشف شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.