کد خبر : 11504
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1397 - 9:01

بهره برداری از ایستگاه متروی سه راه امین تبریز تا پایان شهریورماه امسال

بهره برداری از ایستگاه متروی سه راه امین تبریز تا پایان شهریورماه امسال

شهردار تبریز از بهره برداری ایستگاه متروی سه راه امین تبریز تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.

image

شهردار تبریز از بهره برداری ایستگاه متروی سه راه امین تبریز تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین تسهیل در عبور و مرور، ایستگاه قطار شهری سه رامین تبریز تا پایان شهریورماه امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: خط یک قطار شهری تبریز در صورت تأمین اعتبار تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد و در دو سال آینده نیز تکمیل خواهد شد.

شهردار تبریز در ادامه به فاینانس خط دوم قطار شهری تبریز اشاره کرد و گفت: با تأمین فاینانس ۴۲۰ میلیون دلاری می توان کل ۲۲ کیلومتر تجهیز کرد که امیدوارم تا سال ۱۴۰۰، ۱۰ کیلومتر از خط دوم مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با انتقاد از روند تصویب فاینانس خط دوم قطار شهری در شورای شهر تبریز تصریح کرد: بیش از ۹ ماه است که مسئله تصویب فاینانس خط دو متروی تبریز حل و فصل نشده و تاکنون موفق به جذب اعتبار در این رابطه نشده ایم که باید شورای شهر در این رابطه هرچه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهد.

همچنین شهردار تبریز در ادامه این جلسه خواستار تصویب دوفوریت لایحه افزایش فروش اوراق مشارکت از سقف ۵۰۰ میلیارد تومان به ۶۵۰ میلیارد تومان به منظور احداث و تکمیل عملیات باقی مانده خط یک متروی تبریز شد که این لایحه تصویب و موضوع جهت بررسی و رسیدگی فوری به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد.

در ادامه این جلسه نیز ضمن تصویب فاینانس ۴۲۰ میلیون دلاری خط دوم قطار شهری، تصویب شد بقیه اعتبار مورد نیاز این خط از محل هر منبع مورد تایید دولت انجام شود.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.