کد خبر : 11508
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1397 - 9:27

شورا دریافت ۴۲۰ میلیون دلار فاینانس پروژه خط دو قطار شهری تبریز را تصویب کرد

شورا دریافت ۴۲۰ میلیون دلار فاینانس پروژه خط دو قطار شهری تبریز را تصویب کرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از موافقت اعضا، برای اخذ وام۴۲۰ میلیون دلاری خط دو قطار شهری با عاملی بانک رفاه کارگران خبر داد.

 به گزارش آی نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از موافقت اعضا، برای اخذ وام۴۲۰ میلیون دلاری خط دو قطار شهری با عاملی بانک رفاه کارگران خبر داد و گفت: مقرر شده تسهیلات فاینانس توسعه خطوط ریلی شهر تبریز به پروژه خط دو جذب و تخصیص شود.

کریم صادق زاده در جریان شصتمین جلسه دوره پنجم شورای اسلامی شهر تبریز، افزود: با تصویب شورای اقتصاد دولت قرار است در بازپرداخت ۵۰ درصد این وام مشارکت داشته باشد.

وی اظهار داشت: ۳۵۷ میلیون دلار این فاینانس بابت اصل تسهیلات و مابقی از بابت سود و بیمه در نظر گرفته شده است که با موافقت دولت و اخذ این مبلغ برای ادامه اجرای پروژه خط دو قطار شهری هزینه می شود.

صادق زاده تاکید کرد: تامین صد در صد اعتبار اجرای خط دو قطار شهری یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث اعضای شورا بود و مبلغ فاینانس خارجی تنها بخشی از کل هزینه ها را پوشش خواهد داد.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین از تصویب دو فوریت فروش اوراق مشارکت برای اصلاح رقم پیش بینی شده در تبصره بودجه خبر داد و گفت: قرار است کمیسیون برنامه و بودجه لایحه افزایش اعتبار تکمیل خط یک قطار شهری تبریز به ۶۵۰ میلیارد تومان برای احداث و تکمیل عملیات باقیمانده را بررسی کند.

کریم صادق زاده اضافه کرد: لایحه هزینه کرد در ردیف بودجه اعتبارات روایداد تبریز ۲۰۱۸ پس از گزارش عملکرد نماینده استاندار و شهردار تبریز در کمیته تبریز ۲۰۱۸ به جلسه بعدی موکول شد تا نتایج بررسی های مشترک کمیسیون های بودجه و فرهنگی شورا نیز مشخص شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز متذکر شد: شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار و موارد مربوط به وضعیت سلامت و میزان مراکز فعال در این زمینه در کنار عملکرد وی در فرهنگسازی اهدای عضو در تبریز بررسی شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.