کد خبر : 11562
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397 - 8:24

برنامه مسابقات چهار جانبه فوتسال تبریز

برنامه مسابقات چهار جانبه فوتسال تبریز

برنامه تورنمنت چهار جانبه فوتسال روز گذشته در تبریز مشخص شد.

 image

عباس ترابیان در مورد جلسه روز گذشته خود در تبریز میزبان مسابقات چهارجانبه فوتسال که قرار است بین تیمهای ایران، اوکراین، بلاروس و ژاپن از اول مهر در این شهر برگزار شود، گفت: روز گذشته در محل سازمان ورزش جوانان استان آذربایجان شرقی جلسه خوبی با بهتاج مدیرکل ورزش جوانان استان و ششگلانی رئیس هیأت فوتبال این استان و برخی از دیگر از مسئولان برگزاری این مسابقات برگزار شد.

 وی در ادامه گفت: در این جلسه موارد اجرایی و نحوه همکاری فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در این مسابقات بررسی شد. در این جلسه همچنین مقرر گردید که با همکاری اداره کل ورزش جوانان استان و هیأت فوتبال، ستاد عالی برگزاری این تورنمنت تشکیل شود. 

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی گفت: بعد از این جلسه، بازدیدی از استادیوم پورشریفی داشتیم که به تازگی کفپوش این سالن تعویض شده  است و  خود را برای  مسابقات والیبال نوجوانان آسیا که قرار است با حضور ۱۸ تیم در تیرماه  برگزار شود و همچنین تورنمنت چهارجانبه فوتسال در مهرماه  آماده می کند و همچنین موارد دیگر از جمله  اسکوربورد و صوت ورزشگاه، رختکن‌ها بازسازی و مرمت خوبی شده بود، در کل فعالیت خوبی در تبریز در جریان بود.

ترابیان در ادامه افزود: بعد از بازدید، جلسه‌ جداگانه‌ای با ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان و جابری دبیر هیأت برگزار کردیم که یکبار دیگر کلیه شرایط موجود بررسی شد و به اتفاق به بازدید هتلهای محل اقامت تیم‌ها رفتیم و بعد از بازدید هتلها بر سر تمرین تیم فوتبال مس سونگون نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حاضر شدیم که از نظر فنی و بدنی این تیم در شرایط بسیار خوبی بود و طبق صحبت‌هایی که با بی غم سرمربی این تیم شد، آنها به دنبال جذب  چند بازیکن دیگر هستند که با قدرت هر چه بیشتر در جام باشگاه‌های آسیا از فوتسال ایران دفاع کنند.

وی در پایان گفت: در این جلسه همچنین برنامه و جدول مسابقات چهارجانبه آماده شد که ورود تیم‌ها را ۳۱ شهریور اعلام شد. طبق جدول برنامه مسابقات به شرح زیر است:

اول  مهرماه

  ژاپن – اوکراین- ساعت ۱۶

 ایران – بلاروس – ساعت ۱۸

۲ مهرماه

 بلاروس – اکرین – ساعت۱۴

 ایران – ژاپن ساعت ۱۸

۳ مهرماه

استراحت

۴ مهرماه

ژاپن-بلاروس ساعت ۱۴

ایران – اکراین  ساعت ۱۶

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.