کد خبر : 11748
تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد 1397 - 4:58

جام جهانی و انتظار مردم از پیروزی ایران برابر مراکش

جام جهانی و انتظار مردم از پیروزی ایران برابر مراکش

در دومین روز از بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز سه دیدار برگزار خواهد شد….

 

در دومین روز از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸، امروز (جمعه) سه دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی برای ایرانی‌ها، تیم ملی کشورمان در نخستین گام به مصاف مراکش می‌رود.

از زمانی که قرعه‌کشی جام جهانی انجام و ایران با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه شد تا به امروز، کمتر کسی شانسی برای شاگردان کارلوس کی‌روش قائل بوده است، با وجود این، سرمربی پرتغالی ایران در نشست خبری اخیرش جملاتی را مطرح کرد که پیغامی برای تیم‌های همگروه ایران بود. او گفته است: «نمی‌پذیریم که کسی به ما بگوید شما توان برد ندارید و تحمل نمی‌کنیم کسی ما را زیر سؤال ببرد و می‌خواهیم با محبوب‌ترین‌ها رقابت کنیم. امیدوارم خدای فوتبال ما را بپذیرد که اینجا باشیم و جشن بگیریم».

نخستین بازی ایران در جام جهانی از چند جهت اهمیت زیادی دارد، نخست اینکه پیروزی برابر مراکش کار ایران را برای بازی‌های بعدی راحت‌تر می‌کند. دوم اینکه، اعتمادبه‌نفس شاگردان کی‌روش برای تقابل با تیم‌های بزرگی چون اسپانیا بالا می‌رود. نباید فراموش کرد که ایران در تاریخ جام‌های جهانی که حضور داشته، هیچ وقت در اولین بازی خود پیروز نشده است و قصد دارد برای نخستین بار با پیروزی جام جهانی را آغاز کند. ایران در رنکینگ جهانی هم بالاتر از تیم ملی مراکش است.

برنامه بازی‌های روز دوم جام جهانی ۲۰۱۸ به‌شرح زیر است:

جمعه ۲۵ خردادمصر ــ اروگوئه، ساعت ۱۶:۳۰ (گروه A)/ ورزشگاه اکاترینبورگایران ــ مراکش، ساعت ۱۹:۳۰ (گروه B)/ ورزشگاه سن‌پترزبورگاسپانیا  ــ پرتغال، ساعت ۲۲:۳۰ (گروهB)/ ورزشگاه سوچی.

شب گذشته در اولین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، میزبان جام جهانی با نتیجه ۵ بر صفر از سد عربستان گذشت.

برچسب ها : ، ، ، ،


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.