کد خبر : 1175
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 تیر 1393 - 7:57

پخش مراسم رونمایی پیراهن تراکتورسازی از شبکه سه

پخش مراسم رونمایی پیراهن تراکتورسازی از شبکه سه

آی نیوز – در صورت توافق مسئولان صدا و سیما و مدیر باشگاه تراکتورسازی مراسم رونمایی از پیراهن تیم تراکتورسازی به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می شود.

 

به گزارش آی نیوز، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی برای جلب موافقت صدا و سیما برای پخش مستقیم جشن پیراهن باشگاه تراکتورسازی جلسه ای با نماینده صدا و سیما برگزار می کند.

بر این اساس، طبق پیشنهادی که از سوی صدا و سیما به باشگاه تراکتورسازی شده است قرار است ۵ روز قبل از شروع لیگ برتر جشن رونمایی پیراهن تراکتورسازی برگزار شود

این مراسم که با حضور استاندار و نمایندگان آذربایجان در محلس شورای اسلامی بر گزار می شود در صورت توافق صورت گرفته،   ۹۰ دقیقه این مراسم به صورت زنده از شبکه سوم پخش می شود.

پیشنهاد این کار از سوی شبکه ۳ سیما شده و مسئولان تراکتورسازی قصد دارند با حضور استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان مجلس تبریز، پیشکسوتان و بازیکنانان تراکتورسازی  و … این مراسم را برگزار کنند.

طبق اعلام مسئولان باشگاه تراکتورسازی  قرار است از خانواده بازیکنان اسبق تراکتورسازی که از دنیا رفته‌اند دعوت شده و از آنها تقدیر شود.

در همین راستا قرار است جمشید نظمی ساعت ۱۵ فردا به تهران سفر می‌کند و با حضور در صدا و سیما برای برگزاری این برنامه صحبت‌های لازم را انجام خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.