کد خبر : 12033
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397 - 15:43

برپایی بازارچه دائمی خودرو در تبریز

برپایی بازارچه دائمی خودرو در تبریز

بازارچه دائمی خودرو تبریز توسط شهرداری منطقه ۶ در محل شهرک مبل و خودرو برپا شده که استقبال و حضور پرشور مردم را در پی داشته است….

 

بازارچه دائمی خودرو تبریز توسط شهرداری منطقه ۶ در محل شهرک مبل و خودرو برپا شده که استقبال و حضور پرشور مردم را در پی داشته است. 

  

 بازارچه خودرو به مساحت ۲۲ هزار مترمربع و ظرفیت ۸۰۰ خودرو با اجرای ۳۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی و ۳ هزار تن آسفالت ریزی با مشارکت سازمان میادین و مشاغل شهری با صرف ۱۰ میلیارد ریال هزینه توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز افتتاح شد. 

 مشتری صفر تا ۱۰۰ کار را از دیدن خودرو تا قیمت توافقی، اعلام نظر بازرس فنی، شماره‌گذاری، ثبت سند و خرید تمام مراحل در این شهرک انجام می دهد. 

  بازارچه خودرو که از سال ۸۲ با عنوان “جمعه بازار” در سبزه میدان قرار داشته و بصورت هفتگی برگزار می شد که به دلیل مواجهه با مشکلاتی از جمله ترافیک و نارضایتی اهالی، شهرداری تبریز در راستای انتقال بازار خودرو به این محل اقدام می‌کند. 

  در این راستا با عنایت شهردار محترم و همکاری و تعامل سازنده شهرداری منطقه ۶، بهره‌برداری از بازارچه دائمی خودرو با جدیت پیگیری شده و این پروژه به متراژ ۲۲ هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجرا شده و در آینده به صورت نمایشگاههای خودرو بهره‌برداری خواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.