کد خبر : 1205
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1393 - 19:26

خطیبی ترک عادت نمی کند؟/ رسول را حمایت کنیم

خطیبی ترک عادت نمی کند؟/ رسول را حمایت کنیم

سوال ساده است چرا رسول تراکتور را در تبریز تمرین نمی دهد؟ جواب نیز روشن است. خطیبی در سه فصل سرمربیگری خود هیچگاه تیم های خود را قبل از شروع مسابقات در تبریز تمرین نداده است.

رسول خطیبی در اولین دوره مربیگری خود در تیم ماشین سازی تبریز هر چند سه ماه قبل از شروع مسابقات اقدام به جذب بازیکنان تیم نمود اما در آن موقع برنامه ای را در دستور کار قرار داد که مورد پسند هواداران ماشین سازی واقع نشد.
خطیبی در آن سال تا قبل از شروع مسابقات و عقد قرارداد رسمی با بازیکنان هیچ برنامه تمرینی در تبریز برگزار نکرد و چندین اردوی مختلف در سرعین، تهران، ارومیه و کرج برگزار کرد تا هواداران ماشین سازی نتوانند شناختی از تیم خطیبی بدست بیاورند.
همین عدم آشنایی هواداران با تیم خطیبی مایه نگرانی هواداران بود. از سوی دیگر دلالان مترصدی هم که سعی می کردند بازیکنان مد نظر خود را به رسول و تیم قالب کنند دستشان به تیم و خطیبی نمی رسید.
اما با شروع مسابقات و شروع طوفنده تیم ماشین سازی در آن سال دلایل عدم حضور خطیبی در تبریز یک به یک برای همگان آشکارتر می شد.
به نظر می رسد یکی از اصلی ترین دلایل عدم حضور تیم در زمان آماده سازی و جذب نفرات در تبریز دور ماندن از فشارهای پیدا و پنهان دلالان و افراد ذی نفوذی که واسطه گری می کنند تا فلان بازیکن به تیماضافه شود و یا برای قالب کردن بازیکنان مد نظر خود به تیم می باشد باشد.
این سیاست خطیبی سال بعد در تیم گسترش فولاد نیز دنبال شد و خطیبی توانست به دور از حاشیه تیم جوان و منسجمی را آماده حضور در مسابقه نماید.
هر چند در وسط فصل و به دلایلی که جای گفتن آن اینجا نیست خطیبی در سال دوم نتوانست نتیجه مطلوبی بگیرد اما این نیز از ارزشهای کار خطیبی کم نمی کند.
اما در تیم تراکتورسازی رسول خطیبی بسیار حساب شده تر عمل می کند.
تیم ابتدا تمرینات خود را به مدت یک هفته در تهران آغاز کرده و بعد از ۳ روز استراحت راهی استانبول و اردوی ترکیه شدند که این اردو نیز تا ۲۶ تیرماه ادامه خواهد داشت .
 بعد از بازگشت نیز به استراحتی چند روز خواهند رفت تا تورنمت چهارجانبه ای در تهران برگزار و در آن شرکت کنند و تمرینات در این شهر ادامه خواهد داشت تا مسابقات لیگ برتر آغاز کند.
بر خلاف نوشته برخی سایتها رسول خطیبی نه برای دور ماندن از غضب هواداران بلکه برای حفاظت تیم خود از حاشیه سازان خط گیر و دشمنان دوست نما همانند سالهای گذشته برنامه خاص خود را برای آماده سازی تیمش در دستور کار دارد.
به نظر می رسد رسول خطیبی برای دور نگه داشتن یاران جوان و با انگیزه خود از حواشی ناخواسته با یک تصمیم مدیریتی تیم رونمایی از بازیکنان خود را به چند روز قبل از آغاز فصل مسابقات موکول کرده باشد.
باید به سرمربی تیم اعتماد کنیم. رسول می داند که به چه کار بزرگی دست زده و چه مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته است.
فرق رسول خطیبی و مربی محروم و تبانی کار در این است که در زمان مربی تبانی کار محروم، خیلی ها برای او سینه سپر می کردند و زیر علم او مشغول بودند طوری که وی با گستاخی تمام حتی با استاندار نیز مطالبه گرانه گفتگو می کرد.
اما رسول اینطور نیست. او نه طرفداران هماهنگ شده دارد نه راننده مخصوص قلدر و نه ….
رسول را حمایت کنیم. او از خود ماست!

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرید جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۶:۲۱

رسول فرزند آزربایجان هست و مورد احترام همه اما نظمی داره با دروغ و خیانت هاش هم تراختور رو نابود میکنه و هم با آبروی رسول بازی می منه

یاراحمدی جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۶:۲۷

بعله. از لیدرهایی که به استانداری رفتند تا رسول را سرمربی کنند معلوم است که رسول هیچ کسی را ندارد.

ahmad جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۷:۲۳

برای اینکه مربی کوچکی هست و از نظر فنی ضعیف و میترسه که هواداران فوتبال فهم تبریزی قبل از شروع لیگ به فکر بیرون انداختن او بیفتند

بهزاد جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۱۰

این مطلب ناتوانی رسول در هدایت تیم را میرساند ولی رسول خود نیز شریک جرم نظمی شده است بر فرض اگر تمرینات رسول در تبریز بود او میتوانست با کمک فشار هواداران بر مدیریت تیم فشار آورده و بازیکنان بهتری را به تیم جذب کند ولی حالا نظمی نیز توپ را به زمین خطیبی فرستاده و گفته که هرچه او خواسته ما انجام داده ایم

سبحان جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۰۷

به نظر من تماشاگران باید به سر مربی جدید و بازیکنان انرژی مثبت بدهند مطمئن باشید به جوان آذری ایرانی اگر انرژی مثبت داده شود همان آلمانی که به برزیل ۷ گل زد به همان تیم بازیکنان تراکتور ۷ گل می زنند ما باید شعار ما می توانیم را به بازیکنانمان دیکته کنیم بازیکنان پولکی مشهور و بی تعصب به درد تماشاگران فهیم تراکتور نمی خورند ما با گمنامها می توانیم قهرمان لیگ کوچک ایران و لیگ آسیا شویم چون ما بهترین تماشاگران و طرفداران دنیا را داریم.

TOHID جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۳۳

حتما

alisan جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۴۵

چرا اتفاقا تعدادی لیدر داره که می رن استانداری برای شعار دادن مردمو چی فرض کردین ضعفا رو با این استدلال ها می خواین کمرنگ کنین

محمد جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

ما از رسول خودی حمایت میکنیم اما دلیل نمیشود نویسنده چشمش را ببندد و دهانش را باز کند و به کمل عزیز که با وجود لر بودن ، حرفهای با شهامتش در دفاع از حق تراکتور و مردم اذربایجان در برنامه ۹۰ اسمشو در تاریخ اذربایجان ماندگار کرد، …این گستاخی نویسنده در مورد کمال پاشا و تکرار حرفهای دشمنان اذربایجان در مورد تبانی اب در اسیاب دشمنان ریختن و تکرار تهمت تبانی ، که خود یک سناریوی از پیش برنامه ریزی شده بر علیه اذربایجان بود…