کد خبر : 121
تاریخ انتشار : جمعه 27 اردیبهشت 1392 - 17:11

دکتر دبیری: سعی کرده ایم، عمل گرا باشیم

دکتر دبیری: سعی کرده ایم، عمل گرا باشیم

ما سعی کرده ایم در شهر تبریز عمل گرا باشیم و در این راستا طی چند سال گذشته چهره شهر بطور کاملا محسوسی عوض شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز ضمن اشاره به مطلب فوق یادآور شد: باشگاه دبیری حدود ۱۵ سال است که با ایجاد مدرسه فوتبال از جوانان مستعد حمایت می کند.

این باشگاه چندین سال تیم فوتبال ماشین سازی را پشتیبانی کرده و درحال حاضر نیز برنامه های مختلفی برای بزرگداشت پیشکسوتان و حمایت از قهرمانان ورزشی شهر و استان توسط این باشگاه تدارک دیده شده است.
 دبیری افزود: امسال برای ششمین سال متوالی مراسم فرهنگی قدردانی از ورزشکاران را برگزار کردیم. اخیرا تیم نیم‌قرن فوتبال تبریز و بهترین های ورزش سال۹۰ با مشارکت این باشگاه و نظرخواهی از کارشناسان ورزشی انتخاب گردید و  روند انتخاب بهترین های ورزش تبریز به همین ترتیب ادامه خواهد داشت.
رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز از  تداوم حمایت این باشگاه از ورزش استان خبر داده و تصریح کرد: با اینکه مدت زیادی از آغاز سال جدید نگذشته تیم دوچرخه سواری بانوان دبیری در مقطع جوانان به عنوان قهرمانی کشور دست یافته و تیم دوچرخه سواری مردان در ماده کوهستان عنوان دوم کشور را کسب کرده است.
وی ادامه داد: همچنین تیم کیک بوکسینگ این باشگاه در مسابقات بین المللی ترکیه به عنوان قهرمانی دست یافته و  وحید پاکزاد نیز در مسابقات  بین المللی جام صلح و دوستی که  در اردبیل برگزار شد، عنوان قهرمانی را به دست آورد.
شهرام دبیری از فوتسال به عنوان رشته اول این باشگاه یاد کرده و افزود: سال گذشته تیم فوتسال دبیری تبریز با کسب عنوان چهارم، به بالاترین مقام فوتسال تبریز دست یافت و امسال سیاست باشگاه، قهرمانی در لیگ برتر و راهیابی به باشگاههای آسیا است و با این هدف تیم برای فصل آتی بسته می شود.
دبیری افزود: کشتی تبریز توانایی قهرمان شدن در المپیک و رقابت های جهانی را هم دارد، درعین حال این رشته ورزشی مورد علاقه شخصی بنده بوده، و به همین دلیل همیشه سعی ام بر این بوده که از آن حمایت کنم.
دبیری خاطرنشان ساخت: همچنین در شورای شهر تلاش کردیم ورزش را در سطح استان بصورت همگانی توسعه دهیم، در کنار این موضوع از ورزش قهرمانی هم حمایت کنیم. الان حدود هفت رشته ورزشی از طرف شورای شهر حمایت می شود، همچنین اماکن ورزشی جدید هم در سطح شهر احداث شده است که از آن جمله می توان به یک استادیوم و چندین سالن و زمین های مختلف ورزشی اشاره نمود.
شهرام دبیری همچنین به افتخارآفرینی های پرویز هادی در مسابقات آسیایی اشاره کرد و افزود: آقای پرویز هادی که دو افتخار برای کشور و شهرمان کسب کرده(کسب سهمیه المپیک و قهرمانی آسیا)توانایی راهیابی به مسابقات جهانی و المپیک را هم داراست و با این روند در آینده شاهد موفقیت های بیشتر وی و سایر پهلوانان کشتی کشور خواهیم بود.
وی در ادامه اظهار داشت: شورای شهر پرونده ای برای الحاق باسمنج به تبریز تصویب کرده است که مراحل قانونی آن در حال انجام است. تحقق این موضوع از یک سو به نفع اهالی باسمنج است و از طرف دیگر به نفع مردم تبریز. شورای شهرنیز پس از اینکه الحاق موردنظر مراحل قانونی را طی کرد بودجه ای برای این شهر معین خواهدکرد تا شاهد پیشرفت این منطقه باشیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.