کد خبر : 1226
تاریخ انتشار : جمعه 20 تیر 1393 - 17:30

دستگیری ۱۳ تبعه افغانی که یارانه می‎گرفتند

دستگیری ۱۳ تبعه افغانی که یارانه می‎گرفتند

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری ۱۳ تبعه افغانی که با اسناد جعلی یارانه می‎گرفتند خبر داد

سید حسین قاضوی اظهار داشت: در پی اخبار رسیده از سوی منابع خبری مبنی بر سوء استفاده فردی افغانی از شناسنامه ایرانی و دریافت یارانه نقدی، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ نگین‎شهر آزادشهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ نگین‎شهر پس از اخذ مجوز قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی از منزل فردی در یکی از روستاهای نگین‎شهر بازرسی را انجام دادند.

این مسئول عنوان کرد: در نتیجه این بازرسی یک جلد شناسنامه جعلی کشف شد و متهم نیز برای انجام تحقیقات تخصصی به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی آزادشهر خاطرنشان کرد: ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و انجام تحقیقات محلی و استعلام از ثبت احوال به هویت اصلی نامبرده پی بردند.

قاضوی عنوان کرد: متهم که در مقابل ارائه اسناد و مدارک و دلایل محکم پلیس دستش رو شده بود لب به اعتراف گشود.

وی تاکید کرد: متهم در اعترافات خود به این نکته اظهار داشت که تمام اعضای خانواده خودش و برادرش تبعه کشور افغانستان هستند و از راه غیرقانونی اقدام به تهیه شناسنامه ایرانی کرده و یارانه می‎گرفتند.

این مسئول در پایان از دستگیری ۱۳ نفر از اعضای خانواده متهم و کشف و جمع‎آوری ۱۴ جلد شناسنامه و چهار جلد کارت ملی خبر داد و متذکر شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.