کد خبر : 12422
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1397 - 3:20

دو خبر ورزشی مدال طلای پورسیدی در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور

دو خبر ورزشی مدال طلای پورسیدی در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور

دو رکابزن شهرداری تبریز موفق شدند هر دو مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور در بخش جاده را کسب کنند….

 

دو رکابزن شهرداری تبریز موفق شدند هر دو مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور در بخش جاده را کسب کنند.   

دومین و آخرین روز مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جاده در سال ۱۳۹۷ به میزبانی مازندران برگزار و صمد پورسیدی رکابزن تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز و نماینده آذربایجان شرقی در این رقابت ها عنوان قهرمانی تایم تریل انفرادی را از آن خود کرد.  

در این رقابت ها که با حضور ۲۹ ورزشکار از ۱۵ استان برگزار شد، نمایندگان مرکزی و یزد در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. سعید صفرزاده دیگر رکابزن شهرداری تبریز هم به مقام پنجم رسید.   صمد پورسیدی با این قهرمانی، موفق شد برای دومین سال پیاپی این مقام را کسب کند.

  گفتنی است؛ روز گذشته نیز در بخش استقامت جاده سعید صفرزاده، دیگر رکابزن شهرداری تبریز و نماینده آذربایجان شرقی در این مسابقات به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده بود.     سه بازیکن از آذربایجان شرقی، به تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان دعوت شدند.  اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان از روز ۱۵ تا ۱۸ تیر ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود که سوینج سلیمانی، محدثه زلقی و ثنا جانی از آذربایجان شرقی در این اردو حضور خواهند داشت.

  بازیکنان زیر به اردوی تدارکاتی دعوت شدند:   آناهیتا ابوالحسنی و هستی سیلانی از اصفهان سارا دیدار، شرمین افخمی، هلیا پیلتن، مهدیه محمدزاده، فاطمه سرورزاده، مریم عباسی از خراسان رضوی مونا ثریا بین و سیده زهرا معصومی از گیلان حدیث صالحی، زینب اسماعیلی، هانیه تنکابنی و آرزو حضرتی از مازندران نگین زندی، رقیه جلال نسب از خوزستان فاطمه صفا راستگو از فارس هستی فروزنده و فاطمه ستوده از کرمان مهسا رحمتی و ترانه طهماسبی از ایلام مرضیه معروف از مرکزی سوینج سلیمانی، محدثه زلقی و ثنا جانی از آذربایجان شرقی مائده نصیری از زنجان زهرا اکبری از کرمانشاه   بازیکنان باید عصر روز جمعه ۱۵ تیرماه خود را به کادر فنی معرفی کنند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.