کد خبر : 12434
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1397 - 7:42

پخش رویداد بزرگ سیمولتانه شطرنج تبریز از ۵ شبکه سراسری سیما

پخش رویداد بزرگ سیمولتانه شطرنج تبریز از ۵ شبکه سراسری سیما

مدیر برگزاری مسابقه بزرگ سیمولتانه شطرنج تبریز ۲۰۱۸ با اشاره به برگزاری این رویداد گفت: مسابقه بزرگ بین المللی سیمولتانه تبریز۲۰۱۸ که روز دوشنبه ۱۱ تیرماه در محوطه اصلی ائل گلی…

آی نیوز: مدیر برگزاری مسابقه بزرگ سیمولتانه شطرنج تبریز ۲۰۱۸ با اشاره به برگزاری این رویداد گفت: مسابقه بزرگ بین المللی سیمولتانه تبریز۲۰۱۸ که روز دوشنبه ۱۱ تیرماه در محوطه اصلی ائل گلی تبریز برگزار می شود، از طریق ۵ شبکه ملی و جهانی سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

به گزارش آی نیوز، مسعود واحدی نژاد با بیان اینکه دکتر رحیمی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز نگاه ویژه ای برای ترویج ورزش همگانی تبریز دارد، ابراز داشت: ایشان فردی ورزشی هستند و کاملا آشنایی خوبی با رشته های مختلف ورزشی و ورزش همگانی و قهرمانی دارند و در این مدت کوتاه تلاش زیادی برای معرفی تبریز۲۰۱۸ در سطح جهانی داشته اند.

وی از رقابت ۱۰ استاد بزرگ مطرح شطرنج جهان با ۲۰۱۸نفر شطرنج باز در تبریز خبر داد و گفت: آناتولی کارپف اسطوره شطرنج جهان و قهرمان بلامنازع این رشته در این رقابت حاضر خواهد بود.

حرکت اول مسابقات توسط استاندار و استاد کارپف انحام می شود

رحیم شهرتی فر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و آناتولی کارپف استاد بزرگ جهان و اسطوره بلامنازع شطرنج دنیا حرکت اول مسابقه را به صورت نمادین انجام می دهند.

رئیس ستاد برگزاری مسابقه بزرگ بین المللی سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ از آغاز این مسابقه از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه این رویداد برگزار می شود و به صورت رسمی مسابقه با حضور ۲۰۱۸ نفر از شرکت کنندگان و ۱۰ استاد بزرگ شطرنج آغاز خواهد شد.

شهرتی فر از برگزاری جشن اختتامیه ساعت ۱۹ روز دوشنبه در پارک ائل گلی تبریز خبر داد و گفت: جشن اختتامیه به صورت مردمی برگزار می شود و شاهد آتش بازی نیز در ساعت ۲۱ خواهیم بود.  همچنین برنامه موسیقی سنتی آذربایجانی نیز توسط هنرمندان به صورت زنده اجرا می شود.

وی سپس گفت: برای اولین بار در کشور است که رویدادی به این بزرگی و با این تعداد شرکت کننده برگزار می شود. همچنین آناتولی کارپف نیز حرکت اول را به صورت نمادین به همراه استاندار آذربایجان شرقی انجام می دهد.

وی همچنین از پخش زنده تصویری این رویداد از چندین شبکه سراسری و بین المللی سیما خبر داد.

گفتنی است مسابقه بزرگ بین المللی سیمولتانه تبریز۲۰۱۸ روز دوشنبه ۱۱ تیرماه در محوطه اصلی ائل گلی تبریز برگزار می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.