کد خبر : 1248
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1393 - 8:15

نجفی: اهل شعار نیستم، عشق و علاقه من خدمت به مردم تبریز است

نجفی: اهل شعار نیستم، عشق و علاقه من خدمت به مردم تبریز است

 شهردار کلانشهر تبریز گفت: من در تمام دروران مدیریت ۳۴ ساله خود اهل شعار نبوده ام و عشق و علاقه من خدمت به مردم است.

 دکتر صادق نجفی در مراسم بهره برداری از سالن چند منظوره ورزشی بانوان مشروطه اظهار کرد: افتخار من این است که مدیری مردمی هستم و با افتخار اعلام می کنم که در خدمت به شهروندان و شهری که از جان و دل دوستش دارم هر چه در توان دارم انجام خواهم داد.
وی با اشاره به اینکه صداقت و یکرویی همواره باید در تمام مسائل زندگی سرلوحه رفتار انسان قرار گیرد: گفت: ما به خاطر خدمت به مردم همت کرده ایم و نه پست و مقام و با یاری خداوند این را در عمل نشان خواهیم داد.
شهردار کلانشهر تبریز گفت: برنامه ای که شورای محترم شهر تبریز در سال ۹۳ در اختیار شهرداری تبریز قرار داده است بر طبق زمان بندی انجام گرفته در حال اجراست.
نجفی گفت: از ۶۵۰ پروژه تعریف شده برای شهر تبریز در حال حاضر نزدیک ۵۰۰ در مرحله اجرا هستند
وی با  تقدیر از حضور فرماندار، مدیرکل اداره ورزش و جوانان و اعضای شورای شهر در این مراسم گفت: شهروندان در سه سال آینده عمر شورا خواهند دید که چه اتفاقات بزرگی در تبریز خواهد افتاد و این شهر با چه تحولات عظیمی روبرو خواهد بود.
شهردار تبریز با اشاره به تفاهم نامه های انجام گرفته با بانک شهر و صنعت و معدن اظهار داشت: به امید خدا در سه سال آینده نزدیک ۶ هزار میلیارد تومان در پروژه های مختلف تبریز تزریق خواهد شد تا شاهد تحول عظیمی در این شهر باشیم.
دکتر نجفی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه احداث سالن های اینچنین را ادامه خواهیم داد تصریح کرد: سالنهای اینچنینی را افزایش خواهیم داد واگر بخواهیم جامعه ای سالم و با نشاط داشته باشیم و از سوی دیگر اگر بخواهیم هویت های بومی، ملی و مذهبی را به نحو احسن حفظ و به نسل های آینده منتقل کنیم، باید بیش از پیش به بانوان توجه داشته باشیم

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.