کد خبر : 12543
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1397 - 15:58

سبزی مقاوم کننده بدن!

سبزی مقاوم کننده بدن!

 گیاهان تلخ باعث مقاوم سازی بدن می شوند.

 گیاهان تلخ باعث مقاوم سازی بدن می شوند.

 گیاهان تلخ دارای فواید درمانی بسیاری می باشند، گیاهانی مانند بادام، زردآلو، نعناع و آویشن از گروه گیاهان تلخ می باشند که خوردن آن ها باعث مقاوم سازی بدن در برابر بیماری ها می شود.

اغلب محصولات تلخ و الکلی و مشابه آن در حالت عادی ممکن است کمی سمی یا زیاد سمی و خنثی کننده باشند. انواع ذرات ریز بدواً و سپس جانداران بزرگ با این مواد و محصولات ممکن است از بین بروند و گیاهان تلخ مانند هسته زیتون، بادام، زردآلو و برگ و پوست گردو، نعناع و آویشن و اسفند، هندوانه امیرجهل و کچوله و یا جوزالقی از گیاهان و نیش حیوانات و صفرای آنها و غیره اغلب مسموم کننده ذرات ریز جاندار و یا بزرگتر ها می باشند و کسانی که بتوانند از آنها بهره گرفته و یا صفرا را در بدن خود تولید کرده و یا آن را از حیوانات به دست آورده و به تدریج خود را در برابر نیش حشرات و حیوانات بزرگتر مقاوم سازند می توانند در مقابل بسیاری از بیماری ها مقاومت نموده و بهبود یافته یا خود را دربرابر انواع ضعف ها و کم توانی مقاوم سازند.

اشخاص ضعیف و سالخورده و ناتوان نمی توانند در بدن خود به خوبی صفرا تهیه نمایند و آن را می توانند از حیوانات و جانداران به دست آورند تا در برابربیماری ها ایمن شوند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.