کد خبر : 12823
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تیر 1397 - 15:55

آل هاشم: مسوولان با مردم تعامل صادقانه داشته باشند

آل هاشم: مسوولان با مردم تعامل صادقانه داشته باشند

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، گفت: برای عبور از این مشکلات مسوولان باید با مردم تعامل صادقانه داشته باشند.

 

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم  در جلسه بررسی تحولات حمایتی از فعالین اقتصادی در بخش تولید، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت اقتصادی کشور با چالش هایی مواجه است و اگر بخواهیم از این مشکلات عبور کنیم باید به سه نکته سرعت، دقت و صحت در تصمیمات، توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا باید با اشتغال زایی و رونق اقتصادی در مقابل فشارهای روانی ایجاد شده توسط دشمنان بایستیم و اگر مدیران برای ادامه این مسیر توان مدیریت اقتصادی ندارند، باید تغییر کنند.

حجت الاسلام آل هاشم، نقش مسوولان در حل و فصل مشکلات اقتصادی را بسیار مهم ارزیابی و اضافه کرد: همدلی مسوولان با مردم و به ویژه تولیدکنندگان بسیار حایز اهمیت است و مسوولان باید با مردم تعامل صادقانه داشته باشند.

وی، امیدآفرینی در میان مردم را از دیگر عناصر مهم در عبور از چالش های اقتصادی برشمرد و افزود: هر کس که بخواهد در میان مردم یاس و ناامیدی ایجاد کند باید در مقابلش ایستاد، چون در وضعیت موجود انسجام و وحدت داخلی عامل اصلی گذر از مشکلات است.

حجت الاسلام آل هاشم به موضوع افزایش مصرف برق در تابستان و فصل گرما و مشکلات واحدهای تولیدی لوازم خانگی دراین زمینه اشاره کرد و گفت: از وزارت نیرو درخواست داریم تا همراهی لازم با صنعتگران و تولید کنندگان لوزام خانگی را داشته باشند تا آنها بتوانند در پرداخت بهای برق مصرفی در ردیف برق های صنعتی قرار بگیرند.

وی، همراهی و ورود بانک ها برای رونق اقتصادی را مهم خواند و ادامه داد: اگر می خواهیم شاهد رونق اقتصادی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان باشیم باید بانک ها نسبت به ارایه تسهیلات با کارمزد پایین اقدام کنند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.