کد خبر : 1296
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1393 - 5:19

فساد ادرای در دولت گذشته اعتماد مردمی را از بین برد

فساد ادرای در دولت گذشته اعتماد مردمی را از بین برد

فرماندار کلانشهر تبریز گفت: متاسفانه فساد ادرای در دولت گذشته اعتماد مردمی را سلب کرد و از بین برد.

 

مهر، رحیم شهرتی‌‌فر بعداز ظهر یکشنبه با حضور در جمع بازاریان و اصناف بازار بزرگ تبریز با تاکید بر فضیلت‌های ماه مبارک رمضان گفت: مردم کشور ما واقعا نوع دوست و مهربان هستند چراکه در همین ماه مبارک رمضان میلیاردها ریال در قالب سفره های افطاری به ایتام و یا برگزاری جشن گلریزان به همنوعان خود کمک کرده اند که این در هیچ جای دنیا سابقه ندارد؛ البته در این کمک ها بازاریان و اصناف کشور نقش مهمی داشتند.

وی با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت یکی از یادگارهای باارزش دولت یازدهم بعد از اتمام خواهد بود، ادامه داد: این یک طرح بزرگی بود که باعث سرو سامان گرفتن مشکلات متعدد حوزه بهداشت و درمان کشور شد.

شهرتی فر در خصوص آمار بالای بیکاری جوانان و فارغ التحصیلان نیز گفت: بزرگترین تهدید داخلی بعد از تورم و رکود اقتصادی، معضل بیکاری در کشور است.

وی با اشاره به اینکه دولت می خواهد تا با حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی به ایجاد اشتغال کمک کند، ادامه داد: سیاست دولت یازدهم افزایش امید و  آرامش در جامعه و در حوزه های سیاسی و اقتصادی است.

شهرتی فر همچنین با انتقاد از سیاست‌های اشتباه دولت گذشته در مسائل اقتصادی گفت: دولت نهم و دهم به نفت متکی بود و به تولید داخلی ضربه زد و متاسفانه اکنون آثار آن مشهود است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.