کد خبر : 1303
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 5:16

تراکتورسازی با شکست پیکان حریف استقلال در فینال شد

تراکتورسازی  با شکست پیکان حریف استقلال در فینال شد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با برتری مقابل پیکان تهران حریف استقلال در فینال این مسابقات شد.

 

دو تیم پیکان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۲۲:۲۰  سه‌شنبه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تراکتورسازی با برتری ۳ بر ۲ در ضربات پنالتی و ۴ بر ۳ در مجموع راهی دیدار فینال شد.

هر دو تیم در این دیدار از نفرات اصلی خود استفاده کردند و در این نیمه تراکتورسازی بازی بهتری نسبت به حریف خود انجام داد و صاحب چند موقعیت گلزنی شد که در نهایت فرشاد احمدزاده در دقیقه ۴۳ برای تراکتورسازی گلزنی کرد تا نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر تراکتورسازی به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم این تیم تراکتورسازی بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و حتی توانست ۲ بار پیاپی توسط سامان نریمان جهان و فرشاد احمدزاده تیر دروازه‌ پیکان را به لرزه درآورد .

با این حال در لحظات پایانی بازی شرایط به سود تیم پیکان تغییر کرد و با خطای احمد آل نعمه در محوطه جریمه شاگردان منصور ابراهیم زاده صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه پنالتی را سعید دقیقی به گل تساوی پیکان تبدیل کرد.

 در لحظات پایانی بازی هم سامان نریمان جهان به دلییل انجام خطای خشن با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد. تا در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه بازی به ضربات پنالتی کشیده شود که  تیم تراکتورسازی با برتری ۳ بر ۲ در ضربات پنالتی و ۴ بر ۳ در مجموع راهی دیدار فینال مقابل استقلال شد.

محمد نصرتی، جی لوید ساموئل، میلاد نوری، مهدی رحمتی و سعید دقیقی برای تیم پیکان پنالتی زدند که حامد لک موفق شد ضربه دو هم تیمی سابقش یعنی نصرتی و دقیقی  و  پنالتی بازیکن فصل گذشته استقلال را مهار کند.

حبیب گردانی، محمد ایرانپوریان و سعید آقایی موفق به گل کردن پنالتی های تیمشان شدند و ضربه مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی توسط مهدی رحمتی دفع شد تا در نهایت شاگردان رسول خطیبی حریف استقلال در فینال جام شهدا شوند.

ترکیب تراکتورسازی:

حامد لک، خالد شفیعی، احمد آل‌نعمه، حبیب گردانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده( از دقیقه ۷۵ فرید کریمی)، محمد ابراهیمی ( از دقیقه ۶۸ محمد پوررحمت‌الله) و محسن دلیر( از دقیقه ۶۹ پیمان بابایی)

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب تیم پیکان:

سید مهدی رحمتی، محمد نصرتی، علیرضا محمد، آرمان قاسمی، حمیدرضا دیوسالار، ساموئل، محمدصادق بارانی( از دقیقه ۴۵ مجید خدا بنده‌لو) ، میلاد نوری، کیوان وحدانی( از دقیقه ۷۳سید علی حسینی)، فراز امام علی( از دقیقه ۴۲ امیرحسین فشنگچی) و جهانگیر عسگری( از دقیقه ۴۵ سعید دقیقی)

سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.