کد خبر : 1305
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 20:19

رسول پاشا قلعه نوعی را شکست داد/ جام شهدا به آذربایجان رسید

رسول پاشا قلعه نوعی را شکست داد/ جام شهدا به آذربایجان رسید

رسول خطیبی در اولین رویارویی خود با تیم آبی پوش مرکز نشین قلعه نوعی را شکست داد.

 

تیم تراکتورسازی در رویارویی خود با تیم مدعی استقلال این تیم را شکست داد تا خط و نشانی برای تیم های لیگ برتر کشیده باشد.

هر چند اهمیت کسب جام شهدا کم نیست ولی آنچه که بیشتر از آن طرفداران تراکتورسازی را امیدوار کرد بازی یاران جوان رسول پاشا بود.

تراکتور قهرمان جام شهدا شد و راه سخت و نفسگیری را در لیگ برتر در پیش رو دارد. بازیکنان تراکتورسازی نشان دادند که می توانند و توانستند.

هواداران تراکتورسازی تبریز نیز امشب سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که همواره در کنار تیم هستند و طرفدار تراکتور هستند و نه فرد خاصی!

بیایید برای موفقیت تراکتورسازی از خطیبی حمایت کنیم. اگر حمایت طرفداران از یک مربی وجود داشته باشد قطعا آن مربی خواهد توانست در تیم خود موفق باشد. اما اگر بهترین مربی را هم در تیم تماشاگران نخواهند و سکوها با او یار نباشد آن مربی موفق نخواهد بود. ما به خاطر تراکتور از رسول حمایت می کنیم

 در فینال جام شهدا دو تیم تراکتورسازی و استقلالاز ساعت ۲۲:۱۵ امشب به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

فینال جام چهارجانبه شهدا امشب بین دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز برگزار شد که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ به سود تراکتورسازی به پایان رسید و تراکتورسازی قهرمان تورنمنت چهارجانبه شهدا شد.

استقلال تیم ملوان بندرانزلی و تراکتورسازی تیم پیکان تهران را برای رسیدن به فینال از پیش رو برداشته اند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید تورک پنجشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

لک توپ رو داخل محوطه گرفت اصلا خطا نبود…یه پنالتی صددرصد که توپ به دست مدافع استقلال خورو وداشت صددرصد وارد دروازه استقلال میشد توسط داور پنالتی گرفته نشد…صددرصد داور وکمک داور بااستقلال بود….

jghs پنجشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰

ستار همدانی پررویی و خیانت رو به جایی رسونده که با حسین خطیبی درگیر میشه ،نسل کریم باقری و ستار همدانی واسه ما مرده خدا رو شکر سامان نریمان جهان،فرشاد احمدزاده هستن.حرف من اینه، وقتی کادر فنی از خودمونه و تمام تلاش خودش رو واسه تیم میکنه ارزش اینو داره که کمی هم حمایت بشه.اگه هوادار پشت کادر فنی بود ستار همدانی جرات اینکارا رو پیدا نمیکرد.

محمد258 پنجشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶

جالب بود که تو بازی با پیکان برای اولین بار خیابانی اقرار کرد که هوادارای تراختورر در دنیا بی نظیرنن….قابل توجه دهن سرویس شده جماعت اس وپس…آ