کد خبر : 1325
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 13:41

مسئولان در باد تراکتور نخوابند/ آقای استاندار ماشین سازی را دریابید

مسئولان در باد تراکتور نخوابند/ آقای استاندار ماشین سازی را دریابید

بی توجهی مسئولان آذربایجان شرقی در سالهای اخیر به تیم ماشین سازی طرفدراران این تیم قدیمی تبریز را به ستوه آورده است.

 هرچند بعد از اتمام فصل جاری مسابقات لیگ دو فوتبال خبر مسرت بخشی مبنی بر مدیریت تیم ماشین سازی توسط شهرداری تبریز به صورت رسمی منتشر شد و اخبار مختلف نیز بر این مسئله گواهی می نماید.

اما سکوت خبری و عدم تحقق این وعده در مدت زمان اخیر هواداران تیم قدیمی آذربایجان را نگران کرده است.

اما برخی افراد که با مدیریت تیم ماشین سازی تبریز توسط بزرگترین نهاد شهری تبریز منفعتشان از کف خواهد رفت اقدام به انتشار شایعاتی نموده اند که شاید این اتفاق سر نگیرد!

شنیده می شود یک یک فرد غیر بومی بواسطه “یک دلال بدسابقه غیربومی” به دنبال خرید امتیاز تیم است و در این حال گویا رایزنی هایی نیز صورت گرفته است.

از سوی دیگر هئیت فوتبال آذربایجان شرقی نیز با اخذ تمامی صورت هزینه های انجام گرفته در زمان مدیریت مشعشع سینا محمد پور به دنبال کشف و تعیین میزان بدهی ها و هزینه های تیم ماشین سازی در طی این دوران دارد تا بتواند تیم را به صورت شفاف به شهرداری تبریز تحویل نماید.( در مورد درآمد های میلیونی و هزینه های این مدت مقاله جداگانه ای نوشته خواهد شد)

امید می رود اختلافات درونی مابین برخی مسئولان ورزرشی تبریز از یک سو و اهمال و کم کاری برخی ادارات دست به دست هم ندهد تا تیم ماشین سازی تبریز امسال نیز فرصت را از دست داده و با کمترین توان در مسابقات حاضر شود.

از سوی دیگر عدم توان مدیریتی فردی که تا کنون مدیریت ماشین سازی را بر عهده داشته است بر همگان آشکار گردیده و به ثبوت رسیده است و ادامه تیم داری توسط وی اشتباهی محظ خواهد بود.

هواداران ماشین سازی تبریز باید بهوش باشند و نگذارند سکوت مرگباری که حول و حوش تیم محبوب ماشین سازی باعث نابودی این تیم مردمی شود.

از سوی دیگر آزموده را آزمودن خطاست. باید مراقب بود تا تیم را دست افراد نالایق و غیر موجهی که تنها نگاه بازاری و منفعت وار به تیم داشته و به فکر سود خود هستند و اعتباری برای حیثیت تیم ماشین سازی قائل نیستند ندهیم.

امروز فرصت اندکی داریم. نکند فردا باز هم درست یک روز قبل از شروع فصل مسابقات طوری شود که از سر ناچاری عمدا و یا سهوا تیم به دست نا اهلان سپرده شود.

اما کلام آخر اینکه هواداران ماشین سازی یک سال و چند روز بعد از تعیین استاندار آذربایجان شرقی برای عرض تبریک و اظهار نگرانی های خود در مورد تیم ماشین سازی نزد وی رفتند و از دکتر جبارزاده قول گرفتند که امسال مشکل تیم ماشین سازی را به صورت اساسی حل نماید.

حال آقای استاندار به قولتان پایبند باشید و مشکل ماشین سازی تبریز را حل نمایید یا دستور دهید که مسئولان رده پایین حل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اوختای پنجشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰

یاشاسئن تورک آذربایجان و تراختور