کد خبر : 1329
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1393 - 4:14

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تغییر کاربری داد

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تغییر کاربری داد

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تغییر کاربری داد/ بدن سازی فرهنگی و فرهنگ سازی بدنی

 

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با ورود به وادی ورزش ضمن موازی کاری با سازمان ورزش شهرداری تبریز استارت تغییر کارکرد خود را شروع کرد.

از همین رو و در راستای تغییر کاربری روی داده در این سازمان مشعشع، پیشنهادات زیر برای عملیاتی سازی در آن سازمان معظم اعلام می گردد.

بدنه سازی فرهنگی چیزی معادل بدن سازی ورزشی می باشد از این رو به این سازمان پیشنهاد می کنیم با ایجاد یک سالن بدن سازی آن را در اختیار اهالی فرهنگ قرار دهد تا هم بدنسازی فرهنگی انجام دهند و هم فرهنگ سازی بدنی!

از آنجایی که مدیران ما اعتقادی جدی به حیطه کاری سازمان مربوطه خود دارند پیشنهاد می شود با این سازمان با ورود به مسئله رشد جمعیت، چین شرق دور و نزدیک را از خطر انفجار جمعیتی نجات دهد.

پیش نهاد جدی داریم این سازمان از هرگونه ورود به موضوعاتی از قبیل فرهنگ شهروندی، فرهنگ سازی، کتاب، هنر، ادبیات، موسیقی و… خودداری کند.

به جای این کارهای بی نتیجه و پر هزینه که نمودی نیز ندارد می تواند با احداث پاساژ، ایجاد تسویه خانه پسماند، ایجاد تله کابین، تغییر آبیاری درختان تبریزی از سنتی به آبیاری قطره ای، مدیریت استان، و…. به ایفای نقش بپردازد. و این داستان همچنان ادامه دارد

 به خدا ما “تخصیری” نداریم باور ندارید خبر زیر را که عینا توسط روابط عمومی سازمان بدنی فرهنگی شهرداری منتشر شده است بخوانید

بر اساس اعلام روابط عمومی این سازمان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز:

 «آرمان فرهنگ، ساختن جهانی سالم است.»

آرمان فرهنگ، ساختن جامعه ای سالم و تامین سلامت اجتماعی شهروندان می باشد. از طرفی تحقق سیاست های فرهنگی، سلامت جسمی و روحی تک تک افراد جامعه را می طلبد.در این راستا حمایت از فعالیت ها و برنامه های ورزش محور و نشاط آور تا حد زیادی سلامت شهروندان را تضمین می کند. تزریق نشاط و شادابی و سرزندگی به کالبد شهر، موجبات پذیرش فضائل اخلاقی و الگوپذیری جامعه را فراهم آورده و بسترهای رشد و تعالی را می گستراند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، مسابقات استانی پرورش اندام آذربایجان شرقی با مشارکت هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان و سازمان فرهنگی هنری در طول دو روز (۹و۱۰ مرداد ماه ۹۳) در سالن فتح خیبر تبریز برگزار می شود. در این مسابقات که با شعار «جهانی عاری از اعتیاد» برگزار می شود، ورزشکاران استان در دو بخش پرورش اندام و بادی کلاسیک و در سه دستۀ پیشکسوتان(۵گروه)، جوانان(۲گروه) و بزرگسالان(۱۰گروه) به رقابت می پردازند.

به گزارش روابط عمومی سازمان، حسین آذرنیا مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با حضور در جمع پرشکوه ورزشکاران آذربایجان و تماشای رقابت ها از این رویداد بزرگ و مهم ورزشی – فرهنگی حمایت کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.