کد خبر : 1350
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 10:04

مسابقه رالی تاکسی در تبریز برگزار می شود

مسابقه رالی تاکسی در تبریز برگزار می شود

دبیر ستاد برگزاری هفته نکوداشت تبریز از برگزاری مسابقه رالی تاکسی در این شهر همزمان با هفته نکوداشت تبریز خبر داد.

حجت الاسلام احمد حمیدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هفته نکوداشت تبریز زمانی مناسب برای شناساندن فرهنگ اصیل آذربایجان بوده وباید از این هفته به بهترین شکل برای معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری شهر تبریز استفاده کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات رالی در این هفته گفت: این مسابقات با حضور شرکت کنندگان از سراسر کشور با هدف شناساندن دروازه های قدیمی شهر تبریز، محلات، اماکن تاریخی و گردشگری سطح شهر تبریز  برگزار می شود.

حمیدی با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات خاطر نشان شد: مسابقات رالی تاکسی از تاریخ ۲۱ الی ۲۴ شهریورماه در سطح شهر تبریز از ساعت ۹ الی ۱۴ برگزار شده و برندگان این مسابقات در مراسم اختتامیه در تالار اندیشه تبریز تجلیل می شوند.

وی همچنین با تشریح دیگر برنامه های ورزشی اجرا شده در طول این هفته گفت: علاوه بر برگزاری مسابقه رالی تاکسی، همایش بزرگ دوچرخه سواری، مسابقات چهار جانبه والیبال و بازی های بومی و محلی توسط کمیته ورزش هفته نکوداشت تبریز در طول این ایام برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری هفته نکوداشت تبریز هدف از برگزاری هفته نکوداشت تبریز را شناخت هر چه بهتر ظرفیت های موجود و هویت بخشی به شهروندان تبریزی دانست و افزود: هر چند معرفی شاخصه‌ها و ویژگی‌های تبریز در یک هفته امکان پذیر نخواهد بود اما این برنامه ها آغازی برای انجام کارهای بزرگی خواهد بود که در طول سال باید به آنها پرداخت.

حجت الاسلام حمیدی در پایان ظهار داشت: امیدواریم با برگزاری پرشکوه هفته نکوداشت تبریز نمایش شکوه و عظمت شهر پرآوازه تبریز فیروزه جهان اسلام در بعد بین المللی آن نیز باشیم./ مهر

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.