کد خبر : 1358
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1393 - 3:36

استاندار آذربایجان‌شرقی: آزادگان سند افتخار انقلاب اسلامی هستند

استاندار آذربایجان‌شرقی: آزادگان سند افتخار انقلاب اسلامی هستند

استاندار آذربایجان‌شرقی آزادگان را سند افتخار انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امنیت و آرامش کنونی حاکم بر جامعه مدیون از خودگذشتگی و جانفشانی شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز است.

 اسماعیل جبارزاده در همایش سراسری آزادگان اردوگاه رمادی ۲ (کمپ ۷)، با بیان این که باید قدر سرمایه‌های معنوی و فرهنگی انقلاب را بدانیم، افزود: امیدواریم بتوانیم دین خود را به آزادگان سرافراز ادا کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حفظ آثار و خاطرات رزمندگان و آزادگان، گفت: خاطرات ایثارگران هشت سال دفاع مقدس باید به عنوان سند ارزش‌های انقلاب به نسل حاضر و به عنوان نقشه راه به نسل‌های آینده معرفی شود.
وی در این راستا از آزادگان سلحشور خواست خاطرات خود را مکتوب کنند تا در اثر مرور زمان به فراموشی سپرده نشود.
استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر خاطراتی از سردار رشید اسلام، شهید مهدی باکری، گفت:‌ رمز موفقیت شهید باکری، حاکمیت بر دل‌های رزمندگان لشکر عاشورا بود و این به خاطر خصوصیات اخلاقی ویژه ایشان بود.
دکتر جبارزاده افزود: شهید باکری رابطه خود را با خدا اصلاح کرده بود و حتی کوچک‌ترین موارد را نیز در رفتار و گفتار رعایت می‌کرد.
شایان ذکر است آزادگان سرافراز اردوگاه رمادی ۲ (کمپ ۷) برای تجدید خاطرات و دیدار با همرزمان خود، به مدت سه روز در اردوگاه الغدیر تبریز گرد هم آمدند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.