کد خبر : 1359
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1393 - 3:38

دکتر جبارزاده: مقابله با سهل‌انگاری در زنگ‌های ورزش مدارس

دکتر جبارزاده: مقابله با سهل‌انگاری در زنگ‌های ورزش مدارس

استاندار آذربایجان‌شرقی توسعه ورزش‌های همگانی و مقابله با سهل‌انگاری در زنگ‌های ورزش مدارس را خواستار شد و گفت: در حوزه ورزش دانش‌آموزی باید از نیروهای متخصص در مدارس استفاده شود.

اسماعیل جبارزاده در آیین افتتاحیه سی و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در تبریز، با بیان این که فرایند تربیت از طریق فعالیت‌های ورزشی از ماموریت‌های اصلی نظام آموزشی است، افزود: مدارس مکان ایده‌آلی برای آموزش سبک زندگی سالم و فعال به نوجوانان است.
وی با اشاره به این که ورزش و فعالیت‌های جسمانی عامل رشد ارزش‌های اخلاقی و مولد فرهنگ صلح و دوستی به عنوان زیربنای توسعه همه‌جانبه است، اظهار داشت:‌ سرمایه‌گذاری صحیح در حوزه ورزش دانش‌آموزی موجب تقویت اعتماد به نفس و قدرت اراده در کودکان و نوجوانان می‌شود.
جبارزاده همچنین توسعه ورزش دانش‌آموزی را باعث افزایش روحیه طراوات و شادابی، مسوولیت‌پذیری و قدرت خلاقیت و آرامش روانی دانش‌آموزان در مقابل فشارهای روحی دانست.
استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر توسعه زمینه‌های ورزش دانش‌آموزی در مدارس استان، خاطرنشان کرد: در این راستا افزایش زیرساخت‌های ورزشی در مدارس و توجه به شناسایی استعدادهای ورزشی در مدارس استان ضروری است.
وی توسعه ورزش‌های همگانی و مقابله با سهل‌انگاری در زنگ‌های ورزش مدارس را خواستار شد و افزود: در حوزه ورزش دانش‌آموزی باید از نیروهای متخصص در مدارس استفاده شده و آثار روحی و جسمی ورزش برای دانش‌آموزان تبیین شود.
جبارزاده توسعه مدارس ورزشی به عنوان محل تعلیم مهارت‌های ورزشی در استان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدوارم مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در تبریز که با هدف تحرک‌آفرینی و افزایش روحیه نشاط و خودباوری در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود، باعث حرکات بنیادین در توسعه مهارت‌های ورزشی شود.
سی و یکمین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور از امروز به مدت دو هفته در سالن ورزشی دانشگاه تبریز آغاز شد و در آن، ۲۴۰۰ دانش‌آموز در پنج رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.