کد خبر : 1363
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1393 - 3:45

پلمب ۴ واحد صنفی متخلف در هریس

پلمب ۴ واحد صنفی متخلف در هریس

فرمانده انتظامی هریس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پلمب ۴ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

 جعفر رزاقی ظهر امروز در بازدید از چند واحد صنفی این شهرستان افزود: در راستای تدوام اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان هریس، طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی از جمله پاکسازی مناطق آلوده شهری و روستایی، شناسایی مناطق آلوده و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان تابلو از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس است.
وی گفت: ماموران انتظامی با همکاری پلیس‌های تخصصی، طرح ارتقای امنیت را در چند نقطه این شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند که حاصل این امر توقیف هشت دستگاه موتورسیکلت متخلف بود که به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقرهای انتظامی انتقال داده شد.
رزاقی تاکید کرد: ماموران در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری همچنین هشت معتاد خطرناک و ولگرد را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان منتقل کردند.
فرمانده انتظامی هریس اظهار کرد: در این طرح با بازدید از ۱۲۰ واحد صنفی، تعدادی محصولات مخرب فرهنگی و غیرمجاز کشف و ضبط و چهار واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد؛ با تداوم اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی، مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر، عرصه برای قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر بیش از پیش ناامن ‌شود.
رزاقی تصریح کرد: همچنین باید توجه داشت که برقرای ارتباط مثبت، قوی و فراهم آوردن محیط سالم و آموزش‌های مناسب می‌تواند روی فرزندان تاثیرگذار باشد و از آسیب‌های بیشتر پیشگیری کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.