کد خبر : 13916
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 شهریور 1397 - 5:29

فیروز کریمی: تیم هایی که یک بر یک می کنند در آستانه تکاملند

فیروز کریمی: تیم هایی که یک بر یک می کنند در آستانه تکاملند

سرمربی تیم ماشین سازی درخصوص کسب چهار تساوی یک بر یک تیمش در چهار بازی ابتدایی فصل، گفت: نتیجه تساوی یک بر یک آن هم در چهار بازی اول نشان ‌دهنده خیلی از پیام‌ها است و تیم‌ هایی که یک بر یک می ‌کنند یعنی در آستانه تکامل هستند.

 

 فیروز کریمی در نشست خبری قبل از بازی دو تیم ماشین سازی تبریز و ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بدون کوچک‌ترین شکی ذوب‌آهن یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است، افزود: بازی‌های گذشته این تیم ذوب آهن گویای توانمندی بازیکنانش است.

وی خاطرنشان کرد: شخصیت تیمی ذوب ‌آهن ‌به گونه ای است که همیشه برای قهرمانی و حداقل کسب سهمیه در لیگ می ‌جنگد.
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با تاکید بر اینکه ذوب آهن به واسطه کادرفنی و بازیکنان بسیار توانمندی که در اختیار دارد، تیمی بسیار منظم و توانمند در تمامی ابعاد است، ادامه داد: این تیم وحدت تاکتیکی خوبی هم دارد،‌ چون جزو اولین تیم‌هایی بود که تمرینات خود را آغاز کرد.
وی در ادامه در مورد بازی فردا اظهار داشت: بدون شک بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت و امیدواریم بازی تماشاگرپسندی ارائه کنیم که در حد شأن تیم‌مان باشد و حداکثر امتیاز را کسب کنیم.
وی با اشاره به اینکه تیم‌مان دیر تشکیل شده و هنوز به اندازه یک سوم لیست‌مان جای خالی داریم،
گفت: فردا ممکن است برنده باشیم یا بازنده، اما همیشه یادتان باشد نتیجه یک – یک نشان‌دهنده خیلی از واقعیت‌هاست.
کریمی با اشاره به اینکه طی هفته اخیر سه بازیکن جدید به تیم اضافه شده است، اظهار داشت: سعی می‌ کنیم روز به روز و هفته به هفته بهتر شویم.
***
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: ‌شیوه باشگاه ذوب آهن تحمیل بازی خود به تیم های حریف است.
امید نمازی خاطرنشان کرد: متأسفانه در بازی مقابل سپاهان سه چهار دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم و دو گل دریافت کردیم ‌و جبران دو گل مقابل تیم خوب سپاهان هم سخت بود، اما با اینکه ۱۰ نفره شده بودیم توانستیم فاصله را کمتر کنیم.
سرمربی ذوب آهن ادامه داد: ما به این شیوه خود ادامه می‌دهیم تا بتوانیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم، اما باید بتوانیم از این موقعیت‌ها بهره ببریم و بازی خودمان را به حریفان دیکته کرده و نتیجه بگیریم.
وی درباره بازیکنان محروم تیمش یادآوری کرد: ما زبیر نیک ‌نفس را در بازی قبلی به دلیل اخراج از دست دادیم و محسن مسلمان هم مصدومیت کوچکی دارد ‌که به او استراحت دادیم تا به جای یک بازی مبادا پنج هفته او را از دست بدهیم همچنین میلاد فخرالدینی هم مصدومیتی داشت که می‌توانستیم از او استفاده کنیم، اما درباره این بازیکن هم ریسک نکردیم.
تیم های ماشین سازی تبریز با کسب ۴ امتیاز در رده دهم و ذوب آهن با کسب ۵ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر هیجدهم جای دارند.
دیدار تیم های فوتبال ماشین‌سازی‌تبریز و ذوب‌آهن اصفهان از سری رقابت های هفته پنجم لیگ‌برتر، پنجشنبه اول شهریور از ساعت ١٨ در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.