کد خبر : 14131
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397 - 5:15

درخواست تراکتور از هواداران برای احترام به حریفان

درخواست تراکتور از هواداران برای احترام به حریفان

مالک باشگاه تراکتورسازی از هواداران این تیم خواست در نهایت احترام از حریفان در تبریز میزبانی کنند.

آی نیوز: مالک باشگاه تراکتورسازی از هواداران این تیم خواست در نهایت احترام از حریفان در تبریز میزبانی کنند.

 بعد از اتفاقات دیدار استقلال و تراکتورسازی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جرایم نقدی سنگینی را برای باشگاه تبریزی در نظر گرفت. تراکتورسازان محکوم به پرداخت ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی و البته پرداخت ۴۲ میلیون تومان به ورزشگاه آزادی بابت خسارت تخریب صندلی ها و داربست ها شدند.

در این شرایط محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازی از هواداران این تیم خواست در نهایت احترام به حریفان از آنها در تبریز میزبانی کنند.

زنوزی در این باره گفت: «من به هواداران از ابتدا قول دادم که تیم خوبی را می بندم و این اتفاق رخ داد. همیشه خودم به هوادار و نه مالک باشگاه در کنار تراکتور بودم و شما یکبار مرا در جایگاه ویژه ورزشگاه ندیده اید. من همیشه در بین هواداران بودم و به همین خاطر از هواداران می خواهم همه با هم فقط تیم خودمان را تشویق کنیم و بهانه دست کسی ندهیم تا تیم ضرر کند.»

وی افزود: «همه باهم بیاییم و تیم را حمایت کنیم تا تراکتورسازی نتیجه بگیرد. ما تبریزی و آذربایجانی هستیم و میهمان نوازی در فرهنگ مان وجود دارد. باید نشان دهیم ترکها و مردم آذربایجان چه فرهنگ غنی ای دارند. هر تیمی به تبریز می آید، میهمان ما است و ما میهمان نواز هستیم. انشاالله بتوانیم این فرهنگ را بین المللی کنیم.»

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.