کد خبر : 1420
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1393 - 17:50

تراکتور بی دقت، مغلوب پدیده شد

تراکتور بی دقت، مغلوب پدیده شد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر با نتیجه صفر بر یک نتیجه را به میزبان خود تیم پدیده مشهد واگذار کرد.

نیمه اول دیدار بازی متعادلی از سوی دو تیم به نمایش گذاشته شد تا دو تیم باتساوی به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم و برخلاف جریان عادی بازی تیم پدیده در دقیقه ۵۳ از روی یک ضربه ایستگاهی و با ضربه سر تماشایی بازیکن خارجی خود تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.

تیم تراکتور بعد از دریافت گل سراسر هجومی شد اما بی دقتی مهاجمان این تیم فرصت های بوجود آمده را به هدر داد تا تیم تراکتورسازی با قبول اولین شکست خود در لیگ چهاردهم دستخالی از مشهد به تبریز بازگردد.

پیام حیدری داور این دیدار حامد لک،محمد ابراهیمی، سامان نریمان جهان،مهدی کیانی،فرشاد احمدزاده و سعید آقایی از تیم تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه نمود و عنایتی و ایووانویچ هم از تیم پدیده با کارت زرد این داور مواجه شدند.

ترکیب تیم تراکتور:

حامد لک، احمد آل نعمه، خالد شفیعی، حبیب گردانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان، فرشاد احمدزاده، احمد کامدار، لوسیانو ادینهو و محمد ابراهیمی  سرمربی رسول خطیبی

ترکیب تیم پدیده:

علیرضا حیدری ، ایگور پراهیچ ، میلان یوانویچ ، ژوران کنجویچ ، رضا ناصحی ، اکبر صادقی ، عباس محمد رضایی ، محمد نژاد مهدی ، میلادی غریبی ، رضا عنایتی و یونس شاکری

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.