کد خبر : 143
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 خرداد 1392 - 13:56

تائید صلاحیت ۱۶۵ نفر رد صلاحیت شده در هیئت نظارت آذربایجان‌شرقی

تائید صلاحیت ۱۶۵ نفر رد صلاحیت شده در هیئت نظارت آذربایجان‌شرقی

دبیر هیئت نظارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هیئت نظارت پیش از موعد مقرر وظایفش را در بحث صلاحیت‌ها به اتمام رساند، گفت: ۱۶۵ نفر کاندیدای رد صلاحیت شده در هیئت نظارت استان مهر تایید خوردند.

الله‌وردی دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: ۱۶۵ نفر از اعتراض‌کنندگان به رد صلاحیتشان در هیئت‌های اجرایی و نظارت‌های شهرها در هیئت نظارت مرکزی استان تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: این تعداد از جمع کل ۲۲۸ نفر رد صلاحیت شده هیئت‌های اجرایی و نظارت‌های شهری که قضاوت در مورد تاییدشان را به هیئت نظارت سپرده بودند تایید صلاحیت شده و صلاحیت ۶۳ نفر باقی مانده نیز توسط این مجموعه محرز نشد.

دهقانی کل افراد رد صلاحیت شده در حوزه شهری را ۲۷۴ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۲۴ نفر توسط هیئت اجرایی و ۵۰ نفر نیز توسط هیئت نظارت شهرستان رد صلاحیت شده بودند.

دهقانی از اتمام مرحله بررسی صلاحیت‌ها در هیئت نظارت مرکزی آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: با توجه به تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و ارسال به موقع آنها به هیئت نظارت تا سوم خرداد تمام اعتراضات بررسی و نتایج آن قبل از موعد مقرر یعنی ۱۲ خرداد مشخص و اعلام شد.

این نماینده مجلس نهم در رابطه به اعتراض‌های صورت گرفته به هیئت نظارت مرکزی در تهران نیز گفت: افرادی از رد صلاحیت‌شدگان آذربایجان‌شرقی به این مرجع برای پیگیری موضوع صلاحیتشان مراجعه کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حق قانونی رد صلاحیت‌شدگان است که دو روز پس از اعلام رسمی رد صلاحیت‌شان به هیئت نظارت مرکزی برای بررسی دوباره صلاحیتشان یا به طور مستقیم و یا از طریق هیئت نظارت استان مراجعه کنند و اعلام صلاحیت تا هنگام آغاز انتخابات از سوی این مرجع نیز امکانپذیر است و محدودیت زمانی را شامل نمی‌شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.